sia,okey...jag äter lägsta dos,så de är klart det kan vara det..men det känns som jag bord ekänna något litet?
hoppas vid gud att jag får på mig förlovningsringen nästa gång jag testar,för då har det hjälpt på svullnaden:)
de har bara tagit slätröntgen...
i öv.är det nu bestämt att och vart jag ska arbetsträna,känns riktigt bra att få komma ut i livet igen:) hoppas bara att det fungerar fysiskt denna gång!
det positiva är att tjänsten är/utgår ifrån huvudkonteret,så jag har fulltillgång till gymmet,dvs att jag kan tränna efter elle rinnan jobbet och slipper massa bök och planering med andra gym..å så är det ju mer ekonomiskt:D
förutom dessa braiga nyheter,mår jag piss,inte sovit på hela veckan känns det som.lilltjejjen har krupp,vilket nu har övergått till att spy upp allt slem..ingen aptit har hon och alltså nästan ingen energi...men någe mkt sömn blir det ju ej,men div hostattacker och medicineringar (hon får inhalera i mask)...
har gått på överväxel sedan igår,just nu kan ja lika gärna skita i att gå och lägga mig känns det som...
men sambon är ju hemma och vabbar,jag kan ju inte göra det iom sjukskrivningen,så jag är ju inte själv,så det är skönt...men som mamma kan man ju inte för den saken bara "släppa" att lillan är sjuk..och somna gott om natten.
funderar på att ringa till dagspat och kolla om dom har floating tid imorgon.skulle behöva extra energi och jag fick presentkort där i julklapp:D
kram till alla