mia84 skrev 2010-03-26 08:41:51 följande:
hej hej :)har helt kommit ur banan med tråden. hunnit läsa igenom lite...Grattis till er som gått ner och kämpar hårt.Bara ta nya tag om de inte går vägen riktigt..ska försöka tänka så själv. själv varit suk denna vecka, dåligt humör. småätit lite mer sött än ja borde men men. får se vad de säger när ja ska iväg sen men känns inte lika bra som förra veckan iaf. men hoppas kan man ju :P..
hotflower: varför gett upp VV? vad är de som är jobbigt? kan iofs förstå känslan, den är inte så rolig.
Har inte gett upp VV-än....
Men jag är slarvig med skrivandet, känns som om jag får äta för mycket. Veckobonusen är bara till problem, jag kan inte begränsa mig där...
Tyckte VV var bättre innan proppointsen faktiskt. Jag behöver mer strikt!
Plus att jag gick upp ALLA kilon jag tappat på vv när jag var på semester-det kändes mer än tungt. Åt bra med drack alldeles för mkt. (ingen alkoholproblem men när det är all incl så dricker mna för att det är gratis .-D)Öl är SKIT!!!
MEN snart börjar jag jobba, där går jag jättemycket och jag äter mer kontiuerligt och kommer ej ha tid när jag kommer hem att äta annan snask mer än middag och sedan lägga mig.
jobbar 7.40-16.20 och har sammanlagt 2h restid å jag som är sååå morgontrött lägger mig senast 20.30
Nåväl...även om jag nu är i någon mellanstans så äter jag med måtta iallafll...förutom igår då jag åt upp en halv liter glass-SJÄLV ...*hoppsan*
Jaja...heja mig!