Hej!
Ja, jag fortsätter att leva efter mitt nya tankesätt, dvs att jag har bra och dåliga matperioder, eftersom jag alltid varit sådan, så jag har slutat inbilla mig att jag kan förändra mitt liv för alltid. Så , ja jag har ätit en himla massa osunda saker det senaste men utan ångest, och nu blir jag mer och mer sugen på nyttigheter i stället. I går, gud så gott det var med en morot, godare än godis! Har godis hemma nu med, men inte alls sugen. Så på sätt och vis är jag på väg in i en nyttig period igen, utan att jag haft ångest av all onyttighet, utan att jag bestämt mig för att nu ska jag leva sunt igen utan bara för att jag längtar efter nyttigheter och tycker det är det godaste. Det här är ett stort steg för mig, har aldrig kunnat ha godis hemma förut utan att äta upp det.
Kaya, åhh känner så väl igen mig i din stress. Men glöm nu inte , det duger om du gör ett ok jobb, det måste inte vara perfekt. Se det som en utmaning i att prioritera bort allt som inte är akut superviktigt. Och håll oss uppdaterade i hur det går!