crex: Jo tack det är inge vidare med mig

Jag kämpar dock på med mina 75% och min minusflex ökar lavinartat. Jag orkar inte med alla timmar per dag och hittills har jag varit hemma 1-2 dagar varje vecka
Får så dåligt samvete men jag kan inte göra annat, jag rasar ihop då!
Idag var jag på smärtkliniken och efter en snabbundersökning och genomgång av mina "nya" symptom dvs att jag vaknar mitt i natten av att jag har ont i fingrarna och inte kan böja dem - kom han fram till att jag har inflammation på ovansidan av vänster armbåge också... Alltså på in och utsidan på vänster och insidan på höger.
Fick kortison i vänster armbåge och bedövningssprutor i ryggen.
Eftersom jag har inflammationer i muskelfästena i bröstkorgen frågade jag om påverkan av hjärtat. Enligt honom ska jag genast ta kontakt med vårdcentralen och be om remiss för EKG - för att vara säker att hjärtat inte påverkas av alla inflammationer i närheten.
Fick också en ny medicin - Celebra som jag ska ta varje morgon. Och så ska jag öka till 2 tabletter Tryptizol på kvällen och fortsätta ta 2 tramadol de morgnar jag måste.
Känns lite halvtrist nu. Har så ont och är så enormt trött, jag somnar på vägen in till jobbet och även hem. Händer mer och mer nu att jag faktiskt somnar/nickar till framför datorn

Så fort jag sätter mig ner känner jag att det blir suddigt och att det är omöjligt att hålla ögonlocken öppna.
Får försöka hålla ut till slutet av maj till att börja med, då har jag chans att få sjukpenning igen om detta håller i sig.