En liten uppdatering från mig; Jag har varit väldigt bra i min kropp ( samt själ inte minst) de senaste dagarna. Jag har hela tiden blivit bättre , men när det går sakta och när man ofta tar några steg fram och några bak ( för att man när man blir bättre tar rörligheten mer och så får man tillfälligt lite ondare igen) så är det lätt att man glömmer det. Får påminna mig själv, och framförallt så tänker jag på det när läser hur ni har det. Tycker ni är så starka! Håller tummarna för alla.
Nu går jag powerwalks i stort sett varje dag ( tar nån dag vila ibland). Va rädd att jag tagit ut mig för hårt nån dag men det har bara varit positivt för kroppen verkar det som.
Jag kommer på mig själv att jag kan städa ibland. Utan bälte. Bara en sån sak. Så det har hänt massor med rörligheten helt klart.
Jag var även på undersökning för inte så längesen hos sjukgymnasten och när hon trycker över fogarna så har det alltid känts likadant ( ont på båda sidorna) , men denna gången kändes det inget på ena sidan, på andra sidan kändes det men det var mindre än vanligt, så det har hänt grejor!
Sen är det nästan så jag inte fattar att jag är så pass bra som jag är. Som om jag identifierat mig med att ha foglossning...(sen har man haft det i 16 månader också...) HELT HELT bra är jag inte men i stort sett, men jag verkar inte förstå det. Jag har för inte längesen börjat så smått gå i trappor...jag gör det absolut inte mkt men nångång men jag är alltid rädd.
CeeJay: Jättetråkigt att läsa om dina krämpor

Håller tummarna att medicinerna ska kunna hjälpa dig och ta bort en del av det onda.