Jag vet om att tråden är mer död än levande, kanske är för att Familjeliv inte längre är så aktivt för många? Men jag skriver ändå
Hoppas allt är bra med er?
Jag missade att ta Folacinet (som begränsar biverkningarna av cellgiftet) förra måndagen, så jag vågade inte ta cellgifterna i torsdags....men nu vet jag att de i alla fall fungerar, för fy bövlen vad jag är värkbruten. Har snurrat i sängen hela natten och har inflamationer i båda axlarna. Känns som en evighet tills torsdag och nästa kur....men dag ska jag dock inte glömma folacinet.
Vet inte om allt framgår, men jag kom i alla fall in på Lunds Tekniska Högskola, helt ofattbart. Ingen intervju (som de skulle ha för att göra ett personligt urval) utan kom in som en av 40 intagna på 868 ansökningar
Idag ska jag jobba, har nu 16 arbetsdagar kvar. Var ute med jobbekompisarna i lördags och åt gott och drack lite....men se ni, det är inte min gebit det där...att dricka alltså. Känns så ointressant och jag trivs inte med hurvida alkohol förändrar människor. Så 22,30 hämtade mannen mig och jag var pigg och utvilad på söndagen.
Tror det är från att min mammas man inte alls är en trevlig människa med alkohol i kroppen och mången gånger har han agerat väldigt opassade när jag var mindre.....
Nåja, som sagt...tråden lever väl på sparlåga, men den goda nyheten är ju att trådarna inte längre går ur datum...
Varma kramar till er alla (eller båda...HAHAHA)