Nu har jag lagt av att pulvra, för den här gången.
Jag ville gå ned ett kg till innan jag slutade för den här perioden, men jag pallade inte mer. Tydligen går det en gräns vid ca 3 veckor för mig. 3 veckor går bra, men sedan blir jag skitless.
Jag hade tänkt mig en kur till, och det blir ju inte värre än att jag får ta ännu en liten kur om jag inte lyckas gå ned till målvikten innan sommaren.
Sedan är det en krånglig vecka, med konferens och GOOOOD mat på jobbet och födelsedagar i familjen, och släktmiddag.. Jag gillar inte att flasha med shakerna och att jag bantar, så då måste jag alltid hålla på och äta ändå, men typ miniportioner och mest sallad osv.. Eller så välja ut något av tillfällena då jag äter hyfsat normalt och så hålla igen de andra. Det funkar ju också, men kul är det väl inte direkt.
När jag tidigare har varit helt öppen med att dieta så har det triggat igång ett jävla tävlande runtomkring mig. En tjej, som redan var smal, fick anorexia. Min svärmor blev fanatisk och skulle tävla och visa sig på styva linan hela tiden och kunde inte prata om något annat än att banta..
Hu! *ryser*
Nä, så jag har valt att hålla en väldigt låg profil, men det gör det ju inte så lätt när man liksom måste äta bland folk
Jag har gått ned 13 kg från start. Nu är det "bara" 7 kg kvar!
Jag ska se till att inte gå upp i vikt nu, och så kör jag en kur om sådär en månad igen..