miss Y:Vi är ett gäng som fortfarande hänger ihop i en tråd "vi som fick barn i september -07". Jag hoppade visserligen inte in förrän Emma va typ 7-8 månader, men det är länge det med, för hon är 2,5 år nu.
Och en tråd för junimammor är jag med i oxå. En av dom som är med där hängde jag med även i BIM-tråden, och det va oxå för typ 1,5 år sen.
Men i den här tråden blir det ändå på nåt sätt mer personligt, eftersom vi är så få som skriver. Det är kul att man kan hålla ihop så länge på nätet!

Och att man kan komma varann så "nära" ändå.
Haha kan inte du filma din sambo när han hoppar runt så där å lägga ut filmen här sen. Skulle va väldigt kul att se!
Härligt att ÄL sammanfaller med ert firande!
I helgen va min syster m familj från Falun hos mamma å hälsade på. Så vi umgicks en hel del med min familj. Kul för alla barnen att få träffas å leka! Det va 7 kusiner som busade runt. 3 av dom är födda 2009.
I lördags åkte jag, mamma och två av mina systrar å shoppade lite. Maken va hemma med barnen. Sååå skönt och välbehövligt att komma ifrån lite!
Maddisen:Va skönt att dom äntligen ska operera!
Här har jag en axel som har bestämt sig för att börja krångla igen... Igår när jag skulle lyfta Alicia smällde det till å gjorde så jäkla ont. Gör fortfarande ont när jag gör vissa rörelser, typ dammsuger, kör bil, lyfter på ett visst sätt.... Skadade axeln för många år sen när jag spelade handboll och har aldrig blivit riktigt bra efter det... Kanske är dags att söka upp läkare å försöka fixa till den...