Oj då,hade skrivit ett långt svar men ser nu att det ej kommit in,måste ha blivit något fel...
LP
Vad skönt med vikten! Så jobbig om man har för mycket...jag gick upp mycket med Maya men inte med min minsta som tur var. De sista kilona tycker jag är de segaste,de försvinner men det tar lite tid.
Det är väl en riktigt rolig "grej" att få ett syskon som dessutom är bror,ännu roligare omman får hjälpa till också,mini mamma LOL
Låter som att livet som tre barnsmor är som det ska,alldeles underbart,skrikigt,stressigt och mysgt precis som det är med 2 barn haha
Känner du dig färdig eller vill du ha fler?
Kan tänka mig att din man iaf blev mykt lycklig över det senaste tillskottet thihi
Jag är sugen men inte tillräckligt för att skaffa nu,behöver mer tid.
Livet rullar på. Har 15 timmar då jag blivit arbetslös igen. Butiken ville att jag skulle jobba kvällar & helger nu under vintersäsongen. Det fungerar inte för mig/oss.
Vill inte att barnen ska växa upp med 2 st heltidsarbetande föräldrar som dessutom arbetar kvällar och helger båda två. Kändes som att vi fick prioritera det som var viktigast BARNEN <3
Vill ju inte missa så mycket i barnens liv. Nog när man arbetade heltid och såg barnen 1 timma drygt efter dagis som endast var att äta,ta på pyjamas sedan bums i säng,sedan arbeta helger på det.....det var inget för oss.
Även om vi hade velat ha det så hade det inte fungerat för vi´har svårt att få barnvakt.
För övrigt är det väl rullande schema,mykt inför jul.
Vad händer hos er?
Är det bara du och jag kvar här? Vart är maddisen och miss Y? Det var längesedan nu .
MISS Y vad händer med dig? Hur är familjelivet? Uppdate me plz