Goddagens,
Så hur känns det nu så här första dagen? Alla pratar ju om tredje och fjärde dagen som så jobbiga men för mig var det absolut första dagen som var värst! Sen blev det bara bättre och bättre allteftersom. Nu är ju du redan en erfaren och lyckad kurare så du vet ju hur det är, men blir intressant att se om du upplever det precis samma som förra gången
Vad duktig du var förra gången! Men blir lite nyfiken hur det kom det sig att du slutade så nära målet? Ynka kilot liksom

(Behöver så klart inte svara om du inte vill.) Och gick du stabiliseringsprogrammet, eller slutade du bara? Är själv lite orolig för att komma ur ketosen och känna konstant sug under de första veckorna under stabilisering då man ju ändå äter ganska lite.
Fördelen med CK är ju att det går så mycket lättare när man faktiskt ser resultat vecka för vecka. Den STORA nackdelen (för mig iaf) är dock att jag tycker den sociala biten är så jobbig. Men visst, det går väl bättre nu än i början, men nu börjar det bli riktigt vårväder här i London och jag vill sitta på uteservering mest hela tiden
Tyvärr har jag ca 12kg kvar att gå ner, skall ner till 57kg hade jag tänkt. Försöker att inte tänka så långt fram utan tar mest en dag i taget och rätt som det är har ju faktiskt ytterligare en vecka gått
Förstår btw att du fått tag på ett ställe att handla på, skönt att det ordnade sig med det!