Hej allehopa!
Nu var det jättelängesen jag var här o läste, men jag behövde den pausen. Ser att aktiviteten i tråden inte är så stor heller, men skriver några rader ändå.
Vi har inte gjort någr mer försök och mensen är helt koko efter senaste ivf:en (i december) Tror inte ens jag hade någon ägglossning förra månaden. Vi satte oss i kö för adoption i början på januari och går på föräldrarutbildningen just nu. Har varit på 2 träffar och har 5 st kvar. Dem är mycket bättre än vad jag hade hoppats på. Både jag o min man var mkt skeptiska till detta påhitt men vår ledare är superbra och vi har 2 st adopterade med i gruppen som man kan fråga saker som man funderar på. Dessutom har våran ledare 4 adopterade barn och ett biologiskt, vilket är jättebra. Hon vet vad vi har gått igenom och även vilka funderingar o önskningar man har. Fick papper hem idag och den 12 april startar hemutredningen...här går det undan ser ni!!! =) Så med lite tur kan vi skicka papper innan sommaren..om vi väljer Colombia, (där det inte är någon väntetid för att skicka, men istället är väntetiden ca 3 år i landet) Har inte 100 bestämt oss för vilket land det blir ännu men vi har valt ut Sri Lanka, Colombia o Indien så något utav dem blir det iaf.
Eventuellt gör vi ett sista försök i juli-augusti...mannen tycker inte att vi ska göra det men jag har inte gett upp alla chanserna ännu. Jag tror att vi kan-kanske inte nu, men jag tror absolut att det kommer funka någon gång...hoppet tjejer..hoppet!
För övrigt känns det helt ok just nu. Det är skönt att det händer något på någon front och det är jätteskönt att ha träffat andra i sin hemstad som går omkring med samma tankar o problem (föräldrarkursen)
Massor av kärlek till er alla.
Kram Vickis