CellenEllen: Skumt, vad blödde du ut då? Skönt med akupunktur, har hört mycket gott om det även om jag själv aldrig provat. Det kommer fort, sommaren går ju alltid så himla fort så snart är det höst och då blir det andra bullar;)
Tialisa: Första gången var min man med på allt till en början, helt onödigt kan jag tycka i efterhand och den här gången kommer han att vara med på ultarljuden (det på måndag och RUL) och sen kanske någon gång i slutet. På inskrivngen handlar det ju mycket om information, man tar blodprov osv. Har han inga frågor som han själv vill ställa (du kan ju annars fråga åt honom) så tycker jag inte att det är nödvändigt att ha med karln på inskrivning men alla säger nog olika. För vår del var det häftigare för maken att vara med efter vecka 20 då man börjar lyssna på hjärtljuden och mäta magen, då tyckte maken det var roligt!
I övermorgon klockan 13 får ni tänka på mig och hålla alla tummar och tår. Jag ska uppdatera så fort jag kan/orkar beroende på vad vi får se. Hoppas, hoppas, hoppas allt är bra!!!