Hej alla fina flickor!
Har haft lite koll på er genom året som har gått, kikat in lite då o då...
Det verkar som det har blivit bebis för er allihopa här inne till slut?? underbart!
Vi gjorde en sista IVF i september som inte lyckades men vi fick då en till frysen. Jag har inte vågat hoppas på den eftersom alla våra andra försök gått åt skogen o alla små embryon dött av på dag 3-4 och vi dessutom fått tidiga MF..... men så tänkte vi ändå att vi skulle göra ett försök med frysisen innan vi betalade in stora summor till adoptionen, så den 15 april gjorde vi ett FET i naturlig cykel och den lilla finns fortfarande kvar i min mage!!!!. Gick in i vecka 9 igår men är såklart supernojjig HELA tiden över om den fortfarande lever eller om det blir ett MF/MA vilken dag som helst.
Vi fick se ett tickande hjärta i v 6+3, men det känns som det är år o dar sedan o att mycket kan ha hänt sedan dess...
Hur gjorde ni med eran oro?
Här i Varberg gör man inte kub/nupp, funderar på att boka ett privat i Gbg...bara för att lugna mig själv, samtidigt vill man ju inte få ett tvetydigt svar o behöva orora sig ännu mer...Gah!!! Detta är ju skitsvårt!! Spricker snart av oro...
Massa kramar Vickis
Angelique skrev 2012-05-23 08:12:39 följande:
Hej alla, är på rd 10 och började blöda i morse. Men testade ändå, jag kan ju aldrig hålla mig, och fick ett jättetydligt plus. Vågar så klart inte hoppas. Jag har inte haft några som helst symptom, så kanske var det ett direkt missfall.
Å vad roligt, inte att du blöder men att du fick ett plus såklart!

Har tyvärr inget klokt att säga dej....men
dem säger väl att det e vanligt att blöda lite tidigt i graviditeten...är det mycket? Du blödde inget i din förra? Kanske är det så att ett ägg har fäst och det andra har släppt?? När har du TD? 4 dagar kvar eller?
Hållar tummarna för dej! Kramar