Åh det var så mysigt att se bebisen på skärmen idag!!

DEock låg jag lte väl länge på rygg så höll faktiskt på att svimma, började må smått illa ganska snart men vill ju se bebisen så höll mig så länge som möjligt och då började jag svettas och enligt läkaren se blek ut.. haha! Men det var det värt, i slutet letade hon efter könet men "som vanligt" ville Pyret inte visa den delen... En envis en tror jag! Men det märkliga var att hon ändå "gissade" som hon sa, men det var ju absolut inte säkert eller så.. Men hur säkert tror ni att det är då de gissar sådär? Funderar på om jag ska säga något till vännerna, ja allts¨då säger jag ju som det är-att hon just gissade... Vad tror ni? Annars såg allt bra ut enligt läkaren, bra med fostervatten och sedan låg Pyret lite i underkant på viktkurvan men det gjorde tydligen inget alls, tror det var ca 13 % under kurvan. Otroligt härligt att få se den lill* igen!
Ser att tråden går ut idag och jag är riktigt oteknisk vad gäller FL, någon som kan och vill göra en ny?
Har ju aldrig varit på BB så har svårt att sätta mig in i diskussionen men jag tänker lite som Linaenn, jag far dit med föväntningen att det ska bli så bra som möjligt och att det ska vara bra och kompetent personal och jag hoppas bara att jag får det stöd jag behöver, men kommer ju antagligen ha sambon där den mesta av tiden iaf så han får "stå upp för mig" om jag känner att det inte fungerar med amningen eller att de tjatar. Jag hoppas så innerligt att det ska fungera med amningen-det är egentligen det enda jag är orolig över nu.