Sofie: Tack för tipset! Helt klart värt att testa. Glömde köpa det idag (och igår

), men ska göra det imorgon. Vanligt kamomillte i påse alltså? Eller från teboden?
Punkrocker: Usch jag vet hur det känns! Jag trodde jag skulel dö av smärta när jag åkte på det men sen efter 2 dagar sa det bara poff så var det väck. Men värme värme värme och amma ofta hjälpte!
Idag har vi varit på Leklandet. Herregud vilket ös! Och vad folk, men vad annat kan man vänta sig en sportlovsfredag

Har inte vart där på över 1 år och då kunde Ellenova knappt krypa ;). Men Ellenova älskade det verkligen så det blir helt klart många fler besök där! Toppen att föräldrar och barn under 1 år går in gratis med!
Sen har vi gjort fotavtryck med fingerfärg på Lias och med alla vardagsbestyr var dagen sedan slut. Jag behöver fler timmar på dygnet!

.
Nu blir det sängen. Lias sover i sin säng, men det tog tid för honom, men det går bättre för varje kväll. Gäller att vara envis och sen springa upp och pilla in nappen både en och hundra ggr

. Ska bli skönt att få in rutiner!