Ah gu vad man längtar, fick tidigarelagd operation till i tisdags, så nu efter 2 dagar känns det helt ok, var lite småläskigt att vara vaken medans de höll på med min hand bakom det gröna skyddet... men nu känns det gott ialf =)
Hehe blev lite otålig i tisdagskväll när jag kom hem så fick Magnus (sambon) att sätta ihop sängen och bädda =), kan säga en sak ialf, man längtar inte mindre nu när den står redo i sovrummet... känns så otroligt overkligt på något sätt, har ju längtat så efter denna tiden då det inte är så långt kvar, men nu känns det konstigt att tänka att vi skall ha en bäbis snart. Var även på sista "vänta barn" kursen igår...
Angående listan så hittade jag lite olika listor här, tog det som kändes mest relevant för mig, man vill ju inte ha med sig hur mycket som helst till BB.
Junilängtan, gott att du hittade en klänning! Min hänger redo utanför garderobsdörren inför lördagen =)
vår bäbis har inte fixerat sig helt utan är "lite ruckbart" som bmskan beskrev det, stadiet innan det fixerar sig helt... detta var i måndags, skall tillbaks nu på månd igen så får vi se vad som har hänt. Så himla spänd! =)