Hej hopp!
Packar upp och gör mig hemmastadd i nya tråden
Välkommen till oss lundqvist!
Nu tjejer är det jobbigt att vara Mikes bride! Jag sitter här på min ö. Är insnöad då svågern som brukar skotta åt oss har tagit ledigt ett tag från snöjouren och då inte har något att köra med. Har skottat upp en ruta till bilen precis innanför grindhålet så jag åtminstonde ska kunna ta mig ut. Men i morse då startade inte bilen som pricken över i:et!

Heeelt slut batteri och maken kommer inte hem förens tidigast i morgon kväll

Han kör snö som vanligt dygnet runt inne i S-holm, så vi ses nästan ingenting. Ni som snurrar runt centrum och Norrmalm kan ju vinka till honom
Ichias och halsbränna till förbannelse och det är svinkallt både ute och inne. Det verkar inte spela nån roll hur mkt man eldar, huset blir aldrig riktigt varmt
Förlåt mitt långa spy-galla-ego-inlägg.....
Men.... jag är gravid, ser ut som Barbamamma och har världens mysigaste lilla Pyre i magen som ständigt gör sig påminnd. Så jag är sammtidigt världens lyckligaste Mikes bride
Nallis: Hoppas du mår lite bättre idag. Hur högt BT har du?
Hoppy: Vad duktig du var som inte tjuvkikade på skärmen!

Starkt gjort!
Varför tar du blodförtunnande sprutor? Jag tar också Fragmin, detta pga mina upprepade MF. Jag ser ut som en färgpalett på magen och nu börjar dom göra riktigt ont också.
Kram på er alla!