jennix88 skrev 2010-08-29 18:47:55 följande:
LillinH skrev 2010-08-29 15:14:12 följande:
spännande! =) vad går ni för utbildning? ska du vara mammaledig från plugget eller ska du fortsätta studera?
hm, krångligt det där. men har det inte oxå att göra med hur många dagar man har i sin menscykel? aksnke kan vara därför det blir flyttat sådär? men jag vet inte.. mitt datum stämde iaf inte speciellt bra. lillan var ju beräknad att komma i tisdags, hon har fortfarande inte kommit ut! det är så sjuuuukt trist att gå och vänta nu.. vad ska man göra? jag promenerar och håller igång för att kanske få igång nånting, men inget verkar hända därinne, hon verkar trivas himla bra i magen..
hur är det med dig?
Jag läser till idrottslärare för högstadiet/gymnasiet. Min sambo läser ett program som heter Politices Kandidat, där läser men statsvetenskap, nationalekonomi och rättskunskap sedan väljer men en inrikting inom dessa tre ämnen. Jag har tagit uppehåll i 1 år.. just pga av att idrottsdelen börjar nu i höst där det är mycket friluftsaktiviteter och man ska tälta och paddla kanot, vilket jag känner att jag knappast kommer kunna klara av som höggravid.
Och idrottsdelen går bara på hösten så de blir till att vänta tills nästa höst :)
Jo, kanske men när min bm räknade ut mitt bf med hjälp av snurran samt när jag plussade och gjorde ett VUL mm. Då fick hon fram 18 oktober, vilket då även skulle stämma enligt mina egna beräkningar, men jag chansar på att bebis var liten för sin "ålder", vi är båda små min sambo o jag samt våra släktingar. :P
Oj, ja att röra på sig har jag hört ska vara bra! Spring upp och ner i trappor om de finns! ;) "färdknäppen" sägs ju vara effektiv också ;)
Ja, UT kommer hon iaf hur som helst, så de behöver du ju inte oroa dig för frågan är ju när?
Jag mår bra, har äntligen kommit i ordning med barnrum och alla dessa små prylar som skulle inhandlas.....
Känns skönt att ha de klart, gillar inte att saker står oklart, känner en inre stress då! Men nu kan jag slappna av och bara njuta! :)
oh, va kul med sådana aktviteter i skolan =) men då förstår jag att du måste ta ett uppehåll ;)
och mitt datum verkar ju inte alls stämma, jag var ju beräknad till 24/8, och det har fortfarande inte tittat ut någon bebbe... det är sjukt jobbigt att gå och vänta dag ut och dag in, det händer inte nånting =( jag har testat promenader, trappor, "färdknäppen" osv.. men det är en envis liten tjej som verkar trivas därinne ;)
skönt att du fixat med alla barngrejer =) det som jag plockat fram börjar redan samla damm haha =) hon får gärna komma ut snart så de kommer till användning!