X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Graattis:D Då låg vi samtidigt alltså?:) Vilket rum hade du?
Sj åker vi hem imorrn... jag ligger och gråter åt allting just nu (är väl ca 3dagar nu). men oj så häftigt.
Stor ja. herregud- Inte CSKs största öht. Men största tjej- jajemän. haha. OM man hade vett liksom. Min BM ska minsann få höra; jag som bad om TUL och allt. Nåväl. Nu e hon här och vi e överlyckliga:)
Tack, grattis själv. Japp, vi låg samtidigt... hade rum 5 på 53:an. Jag såg din karl i korridoren en gång, men jag ville inte störa. Det där gråtandet känner jag igen.. speciellt när saker inte riktigt går som man vill eller tänker. Som tur är har jag en man som är lugnet själv... o lyckas hålla mig relativt lugn
Hej!! :) Kl 10.18 idag föddes världens underbaraste lilla Jonalie. :) 3324 gram lätt och 52 cm lång. :) Hon kämpar på och mår rätt så okej. Bara det att hon inte får ner luft i tarmen som hon ska så det kan vara stopp och då blir det akut operation. Ligger i respirator och får massa lugnande. Hon vill inte riktigt sammarbeta med dem utan vill nog helst va utan respen. Hon skrek faktiskt när hon kom ut och det var så underbart att höra. Men när jag fick se henne så kämpade hon verkligen med andningen så det blev ca 30 sek jag fick med henne. Har inte fått hålla henne än, men det kommer jag förhoppningsvis få imorgon om inget händer under natten. Är helt slut för jag sov ingenting i natt och känner mig mer än mörbultad, men jag tänker inte ge mig. Jag ska ner igen imorgon bitti och pussa på henne! :) Hade förresten över 3 liter fostervatten i "lilla" magen!!! Det sprutade åt alla håll och det rann ner på golvet.... Ska försöka sova nu. Inte sovit på 38 timmar nu!
Grattis, tänker på er.
Åhå där ser man:) haha. Jag låg på 54an rum 14.
Nu börjar mn äntligen landa känner jag. Vi var till ICA för första gången idag... KÄndes helt galet. En hand i vagnen. *paniiik-håll dig borta!* Hur säger man till snällt? Vill inte ha en massa bassilisker på lillan ju=/
Grattis Schnappi. Hoppas allting går bra nu...
Nu ska vi se... Vilka är nu kvar som inte har fått än?
Är det någon som har koll på när man kunde gå till kristianstadbladet och bli fotograferad för tidningsbild?? Det stod ju tider och så på bb, men jag hade lite annat i huvudet då så jag tänkte inte på att skriva upp det...
Jag tror det är alla, kanske?
Ja Måndagar är det iaf. tror också vid 13. Jag såg bara papper för Helsingsborgs(?) idning på sjukan men fick för mig att man kunde fotas för dem på sjukan så jag skickade karln o fråga var det var någonstans eftersom vi ville fotas för dem [kl var typ tio i ett] -personalen hade skrattat som fan och sagt att då får ni minsann skynda er för det ligger ju i Helsingborg. haha Pinsamt.
Men vi tänkte också åka in på Måndag t kstd. Var ligger det nånstans?