Startsidan
Bli medlem » Glömt ditt lösenord?

Logga in med Facebook
  • Du är här:
  • Familjeliv.se
  • Forum
  • Medlemstrådar
  • Orter/områden
  • Någon från Gislaveds Kommun som ska ha BF NOVEMBER ??
Orter/områden - Medlemstrådar
  • Nytt inlägg
  • Sök inlägg
  • FAQ
Du som medlem ansvarar för det du skriver i forumet
Hela forumet
Orter/områden
Medlemstrådar
  • Visa:
  • Senaste inläggen
  • Senaste trådarna
  • Omröstningar
  • Quiz
  • Obesvarade
  • Hetaste
  • Mina favoriter
  1. Göm
    trådstart

Hjälp Spara till DeliciousDela på Facebook

Någon från Gislaveds Kommun som ska ha BF NOVEMBER ??

Mån 5 apr 2010 17:25 Läst 1236 gånger Totalt 33 svar
    MammaÄrJag
    Visa endast
    Hej, försöker hitta fler som ska få Tillökning i November.. Hade varit kul att kunna ha kontakten och kunna prata om lite smått och gott under våran Graviditet.

Just nu är jag i v 8 och Har beräknad BF 18/11 , men är väldigt säker på att det datumet kommer ändra sig vid RUL .
    Detta är mitt andra barn, Men spelar ingen roll om detta är ditt första eller 5 :e hehe
    Amelia 2006-08-24. BF 2010-11-18
    (OBS! Ditt användarnamn syns)
    Tack Hjälpsam Wow Intressant Kul Kram Du är inte ensam Grattis Lycka till
    1. «
    2. ‹
    3. 1
    4. 2
    5. 3
    6.  
    7.  
    8.  
    9.  
    10. ›
    11. »
    1. MammaÄrJag
      Visa endast
      Sön 20 jun 2010 11:34
      Hope skrev 2010-05-25 11:54:41 följande:
      MammaÄrJag skrev 2010-05-24 22:38:46 följande:
      Vad mysigt, det är en härlig känsla när man får se det lilla livet där inne, allt blir ju så mycket verkligare då :) Ja det förstår jag att det känns jobbigt och lite oroligt. :/ Men läkaren tyckte allt såg bra ut nu och bebisen rörde sig för fullt va?  Det ska gå bra :)Ja fy för dessa överkänsliga reaktioner för lukter.. Och hostar jag så spyr jag nästan då med.  Men den fasen går väl över med . Lite gnällig får man väl vara :)Jag har nog inget speciellt jag är sugen på det är typ olika från dag till dag.  Nä annars så är det bara skolan som jag längtar tills den tar slut. Orkar inte flänga till värnamo varje dag mer nu. Annars så funderar jag på flytt till hylte . ( killen har hus där) Så går ju och funderar mycket på det . Det är ju en del man ska tänka på när det är till annan kommun . Vad hittar du på om dagarna , Njutit av det vackra vädret kanske.? På tal om väder , gick ute en hel dag i lördags i varberg och jag brände mig rejält , haha är ganska så röd. Nä nu är det dags att lägga sig. God Natt :)
      Ja det är verkligen en härlig känsla:) ja allt såg bra ut..men jag hade en polyp på livmodertappen som blöder lite...hon sa att det inte är farligt och att jag inte ska oroa mig om det blöder lite...skönt att hon hittade den med tanke på att jag blöder lite idag..o hade hon inte sagt det så hadde jag ju sprungit till läkaren:P
      Det här med lukterna tycker jag är jätte märkligt ...är ju fasen spyfärdig för allt...;P haha jag tycker vi har mer än rättt att gnälla lite...!! Jag förstår verkligen att du inte orkar flänga dit mer..jag längtar till jag har pluggat färdigt och jag sitter bara hemma...men det är så förbannat tråkigt o plugga nu tycker jag...har tröttnat!
      Jag tror inte jag vet ens va hylte ligger... men hus låter ju mysigt!!! :D haha är du oxå en sån som bränner sig...välkommen i klubben..:P idag är det ju inte så mysigt dock..regn och 9 grader!! usch nu ska jag plugga...blää

ha det bäst kram

Hej. Har inte varit inne nu på länge. Hur står det till med allt. Hur har det gått med blödandet ? Hände det fler gånger`?  
      Känns skönt att ha slutat skolan nu, men skulle inte  sitta fel med lite värme. Längtar efter att åka till havet, även om jag inte är så mycket för att bada så tycker jag det är mysigt .

Ska du in på RUL snart ? vi ska in i veckan nu.  Vilket datum var det du var beräknad till ?

Snart ska jag iväg till ängelholm och försöka para våran tik, har inte lyckats tidigare men gör ett sista försök nu :)

Ha det så bra .. Kram
      Amelia 2006-08-24. BF 2010-11-17
    2. Hope
      Visa endast
      Sön 20 jun 2010 15:40
      MammaÄrJag skrev 2010-06-20 11:34:17 följande:
      Hope skrev 2010-05-25 11:54:41 följande:
      Ja det är verkligen en härlig känsla:) ja allt såg bra ut..men jag hade en polyp på livmodertappen som blöder lite...hon sa att det inte är farligt och att jag inte ska oroa mig om det blöder lite...skönt att hon hittade den med tanke på att jag blöder lite idag..o hade hon inte sagt det så hadde jag ju sprungit till läkaren:P
      Det här med lukterna tycker jag är jätte märkligt ...är ju fasen spyfärdig för allt...;P haha jag tycker vi har mer än rättt att gnälla lite...!! Jag förstår verkligen att du inte orkar flänga dit mer..jag längtar till jag har pluggat färdigt och jag sitter bara hemma...men det är så förbannat tråkigt o plugga nu tycker jag...har tröttnat!
      Jag tror inte jag vet ens va hylte ligger... men hus låter ju mysigt!!! :D haha är du oxå en sån som bränner sig...välkommen i klubben..:P idag är det ju inte så mysigt dock..regn och 9 grader!! usch nu ska jag plugga...blää

ha det bäst kram

Hej. Har inte varit inne nu på länge. Hur står det till med allt. Hur har det gått med blödandet ? Hände det fler gånger`?  
      Känns skönt att ha slutat skolan nu, men skulle inte  sitta fel med lite värme. Längtar efter att åka till havet, även om jag inte är så mycket för att bada så tycker jag det är mysigt .

Ska du in på RUL snart ? vi ska in i veckan nu.  Vilket datum var det du var beräknad till ?

Snart ska jag iväg till ängelholm och försöka para våran tik, har inte lyckats tidigare men gör ett sista försök nu :)

Ha det så bra .. Kram

Hej hej...jodå det är bara bra.. hur är det själv? jag blöder inte nu men jag ar ofta brunaktiga flytningar..men jag har frågat barnmorskan och hon säger att jag inte behöver oroa mig...det jag oroar mig för mest är att jag inte ahr känt den röra på sig på ca tre dagar...men det kanske bara beror på att jag inte har gått så långt ännu. känner du mycket rörelser? jag är beräknad 27 november och du? Ja det hade verkligen varit mysigt att åka till havet men tyvärr har jag blivit tillsagd att inte bada så man får hoppas att det inte blir en allt för varm sommar:P Lycka till med tiken och hoppas att det blir valpar!!!

kram
    3. MammaÄrJag
      Visa endast
      Tis 22 jun 2010 10:29
      Hope skrev 2010-06-20 15:40:48 följande:
      MammaÄrJag skrev 2010-06-20 11:34:17 följande:

Ha det så bra .. Kram

Hej hej...jodå det är bara bra.. hur är det själv? jag blöder inte nu men jag ar ofta brunaktiga flytningar..men jag har frågat barnmorskan och hon säger att jag inte behöver oroa mig...det jag oroar mig för mest är att jag inte ahr känt den röra på sig på ca tre dagar...men det kanske bara beror på att jag inte har gått så långt ännu. känner du mycket rörelser? jag är beräknad 27 november och du? Ja det hade verkligen varit mysigt att åka till havet men tyvärr har jag blivit tillsagd att inte bada så man får hoppas att det inte blir en allt för varm sommar:P Lycka till med tiken och hoppas att det blir valpar!!!

kram

Jaha, vad skönt att det har slutat . Men jobbigt för dig att inte får bada. Men får du även inte bada i vanligt vatten typ i en pool ? Jag är beräknad till den 17 Nov, och jag känner inte något så ofta men ibland kan jag känna hur det fladdrar till där inne men inte så mycket ännu.Så det är nog så som du säger att du inte känner mycket för att det är lite för tidigt än.  Ska in på RUL imorgon och det ska bli kul nu när den växt där inne .
      Jo det gick nog bra med hunden , Nu ska vi bara se om det tagit sig. :)
      Kram
    4. Hope
      Visa endast
      Tors 24 jun 2010 13:55
      MammaÄrJag skrev 2010-06-22 10:29:29 följande:
      Hope skrev 2010-06-20 15:40:48 följande:

kram

Jaha, vad skönt att det har slutat . Men jobbigt för dig att inte får bada. Men får du även inte bada i vanligt vatten typ i en pool ? Jag är beräknad till den 17 Nov, och jag känner inte något så ofta men ibland kan jag känna hur det fladdrar till där inne men inte så mycket ännu.Så det är nog så som du säger att du inte känner mycket för att det är lite för tidigt än.  Ska in på RUL imorgon och det ska bli kul nu när den växt där inne .
      Jo det gick nog bra med hunden , Nu ska vi bara se om det tagit sig. :)
      Kram

nää jag får inte bada överhuvudtaget..så surt bara därför vill man ju bada ännu mer :) Hur gick ultraljudet?? jag längtar till den 1:a då det är min tur:)

kram
    5. MammaÄrJag
      Visa endast
      Tors 24 jun 2010 22:56
      Ja visst är det så, när man inte får göra något så vill man det ännu mer. Precis som mitt sug för vissa saker , älskar ju energidryck men det får jag ju inte dricka nu tyvärr , å då vill jag ha det ännu mer :)

Jo det gick bara bra. Barnet såg friskt ut. men dom kunde inte se vad det är för kön.
      Så det får vi se om några månader i stället.  Såvida vi inte kollar upp det i gbg .
      Kan tänka mig att du ser fram emot dit UL ännu mer , för du var inte på Kub testet va ?
      Spännande :)

Ha en trevlig midsommar ! Kram
    6. Hope
      Visa endast
      Sön 8 aug 2010 12:28
      MammaÄrJag skrev 2010-06-24 22:56:29 följande:
      Ja visst är det så, när man inte får göra något så vill man det ännu mer. Precis som mitt sug för vissa saker , älskar ju energidryck men det får jag ju inte dricka nu tyvärr , å då vill jag ha det ännu mer :)

Jo det gick bara bra. Barnet såg friskt ut. men dom kunde inte se vad det är för kön.
      Så det får vi se om några månader i stället.  Såvida vi inte kollar upp det i gbg .
      Kan tänka mig att du ser fram emot dit UL ännu mer , för du var inte på Kub testet va ?

Hej hej...jag har inte suttit här på hela semestern men nu är jag tillbaka:) vad har du haft för dig?? hoppas allt är bra! Jag är överlycklig för att jag går in i v 25 idag har aldrig varit gravid så här länge förut!!:) hur är allt i din mage?? kram
    7. MammaÄrJag
      Visa endast
      Sön 8 aug 2010 22:50
      Hope skrev 2010-08-08 12:28:39 följande:
      MammaÄrJag skrev 2010-06-24 22:56:29 följande:

Hej hej...jag har inte suttit här på hela semestern men nu är jag tillbaka:) vad har du haft för dig?? hoppas allt är bra! Jag är överlycklig för att jag går in i v 25 idag har aldrig varit gravid så här länge förut!!:) hur är allt i din mage?? kram

Nej det blir lite uppehåll härifrån ibland. Vi har inte varit iväg något direkt. Har mest varit hemma och försökt få i ordning huset lite. Just nu försöker vi hitta ett kök så vi kan renovera vårat. Svårt men det ska väl bli färdigt någon gång.
      Ja vad skönt det måste kännas. Varje ny vecka man går in i känns underbart. :) Jo magen växer och det sparkar för fullt om dagarna , mysigt. Var på glukosbelastning för någon vecka sen , och resultaten var ju som tur var bra. Du var inte på den där sjukgymnast kursen i gislaved för gravida förra veckan(tror det  var förra veckan ) .

Vad har du hittat på än så länge i sommar ? Vi funderar på att åka till borås djurpark innan värmen tar slut . :)

Kram
    8. Hope
      Visa endast
      Mån 16 aug 2010 12:26
      MammaÄrJag skrev 2010-08-08 22:50:08 följande:
      Hope skrev 2010-08-08 12:28:39 följande:

Nej det blir lite uppehåll härifrån ibland. Vi har inte varit iväg något direkt. Har mest varit hemma och försökt få i ordning huset lite. Just nu försöker vi hitta ett kök så vi kan renovera vårat. Svårt men det ska väl bli färdigt någon gång.
      Ja vad skönt det måste kännas. Varje ny vecka man går in i känns underbart. :) Jo magen växer och det sparkar för fullt om dagarna , mysigt. Var på glukosbelastning för någon vecka sen , och resultaten var ju som tur var bra. Du var inte på den där sjukgymnast kursen i gislaved för gravida förra veckan(tror det  var förra veckan ) .

Vad har du hittat på än så länge i sommar ? Vi funderar på att åka till borås djurpark innan värmen tar slut . :)

Kram

åhh va kul att renovera!! nej jag va inte i gislaved hoppade över det.. va du där?? har dom mätt din mage än?? jag ska till barnmorskan på torsdag så dom kanske gör det då...t6ycker att dom borde göra det snart...alla kompisar man pratar med hemma i växjö säger att dom kollar allt mycket tidigare där..hmm detta länet är nog lite segt..;)
      Vi har inte hittat på mkt alls tagit det lungt grillat och så...hälsat på lite folk..annars inget typ...regnar ju hela tiden!! :(

kram
    9. MammaÄrJag
      Visa endast
      Mån 16 aug 2010 17:44
      Hope skrev 2010-08-16 12:26:41 följande:
      MammaÄrJag skrev 2010-08-08 22:50:08 följande:

Kram

åhh va kul att renovera!! nej jag va inte i gislaved hoppade över det.. va du där?? har dom mätt din mage än?? jag ska till barnmorskan på torsdag så dom kanske gör det då...t6ycker att dom borde göra det snart...alla kompisar man pratar med hemma i växjö säger att dom kollar allt mycket tidigare där..hmm detta länet är nog lite segt..;)
      Vi har inte hittat på mkt alls tagit det lungt grillat och så...hälsat på lite folk..annars inget typ...regnar ju hela tiden!! :(

kram

Ja det e kul.. lite jobbig. Men ska bli spännande att se resultatet. Nej men imorgon ska jag till min BM och då har jag för mig att hon skulle göra det.  Ja det är dom säkert .. :) Har för mig med att dom gjorde det tidigare i andra länet jag bodde i förra gången . men inte säkert .

Ja vädret på sista tiden har ju varit jätte tråkigt , hoppas det kommer lite värme innan hösten kommer till oss helt. :/ 

Har ni börjat fundera på några namn ännu.? Köpt något ännu?
      Vi har bara köpt en säng, men var bara för att passa på medans ikea hade rea. Annars ska vi nog vänta till en månad innan. Namn däremot är svårt tycker jag. Pojknamn är mest svårt. Där finns det inte något ännu som jag fastnat för :/

Kram kram :)
    10. Hope
      Visa endast
      Sön 5 sep 2010 13:42
      MammaÄrJag skrev 2010-08-16 17:44:51 följande:
      Hope skrev 2010-08-16 12:26:41 följande:

kram

Ja det e kul.. lite jobbig. Men ska bli spännande att se resultatet. Nej men imorgon ska jag till min BM och då har jag för mig att hon skulle göra det.  Ja det är dom säkert .. :) Har för mig med att dom gjorde det tidigare i andra länet jag bodde i förra gången . men inte säkert .

Ja vädret på sista tiden har ju varit jätte tråkigt , hoppas det kommer lite värme innan hösten kommer till oss helt. :/ 

Vi har bara köpt en säng, men var bara för att passa på medans ikea hade rea. Annars ska vi nog vänta till en månad innan. Namn däremot är svårt tycker jag. Pojknamn är mest svårt. Där finns det inte något ännu som jag fastnat för :/

Jag har ingen aning om namn ännu..tycker oxå det är jättesvårt!! jag ska börja köpa grejor nu tänkte jag har velat vänta men nu orkar jag inte vänta längre ;) vi har fått säng och lite annat men har inte tagit hem det. Jag springer ju hos läkaren hela tiden pga att livmoderhalsen har blivit kortare nu...men hoppas att jag kan gå till v 37 iaf..men vi får se...har stränga order om att jag inte får lyfta en fena så det är lite jobbigt...men allt för den lille i magen :)

hoppas allt knallar på som det ska för dig!! kram
    11. MammaÄrJag
      Visa endast
      Tors 23 sep 2010 17:58
      Hope skrev 2010-09-05 13:42:47 följande:
      MammaÄrJag skrev 2010-08-16 17:44:51 följande:

Jag har ingen aning om namn ännu..tycker oxå det är jättesvårt!! jag ska börja köpa grejor nu tänkte jag har velat vänta men nu orkar jag inte vänta längre ;) vi har fått säng och lite annat men har inte tagit hem det. Jag springer ju hos läkaren hela tiden pga att livmoderhalsen har blivit kortare nu...men hoppas att jag kan gå till v 37 iaf..men vi får se...har stränga order om att jag inte får lyfta en fena så det är lite jobbigt...men allt för den lille i magen :)

Ja fy måste ju vara väldigt jobbigt att inte kunna göra det saker man vill när man känner för det.Men man får ju göra det bästa av sistuationen.. Bara dom stannar där inne så länge som det går så är man ju glad.

Har du gått upp mycket i vikt :) Sj har jag gått ut ca 12-13 kg..Bättre än förra grav i alla fall :0(då låg jag på 23 i slutet )

Ska åka och köpa babyskydd snart tänkte vi. Sängen ska vi packa upp om nån vecka och sen ska jag försöka tvätta upp alla kläder och göra i ordning sköt bordet.  Det är ju ingen jätte panik ännu men , jag har något inne i huvuvdet som stressar mig och vill ha det klart så fort som möjligt , så det är väl lika bra att få det gjort så slipper man tänka på det sen..

Flicknamn är vi ganska säkra på . Men pojknamn är ju hopplösa. :/ *suck* Låg vaken till och från halva natten i natt och kunde inte sluta att tänka på olika pojknamn men kunde inte komma på något.. Usch ..men det kommer väl så småning om.

Har du börjat på någon föräldra grupp ännu ? Eller fick du inte heller börja på det ?

Hoppas allt är bra annars. Jo förresten , har du Facebook? Tänkte om du vill så kan du adda mig där så kunde vi ha mer kontakt där. Om du känner för det så klart :) Johanna Dovhammar Karlsson hittar du mig på .
      Kram
    12. Hope
      Visa endast
      Ons 29 sep 2010 18:56
      MammaÄrJag skrev 2010-09-23 17:58:10 följande:
      Hope skrev 2010-09-05 13:42:47 följande:

Ja fy måste ju vara väldigt jobbigt att inte kunna göra det saker man vill när man känner för det.Men man får ju göra det bästa av sistuationen.. Bara dom stannar där inne så länge som det går så är man ju glad.

Har du gått upp mycket i vikt :) Sj har jag gått ut ca 12-13 kg..Bättre än förra grav i alla fall :0(då låg jag på 23 i slutet )

Ska åka och köpa babyskydd snart tänkte vi. Sängen ska vi packa upp om nån vecka och sen ska jag försöka tvätta upp alla kläder och göra i ordning sköt bordet.  Det är ju ingen jätte panik ännu men , jag har något inne i huvuvdet som stressar mig och vill ha det klart så fort som möjligt , så det är väl lika bra att få det gjort så slipper man tänka på det sen..

Flicknamn är vi ganska säkra på . Men pojknamn är ju hopplösa. :/ *suck* Låg vaken till och från halva natten i natt och kunde inte sluta att tänka på olika pojknamn men kunde inte komma på något.. Usch ..men det kommer väl så småning om.

Har du börjat på någon föräldra grupp ännu ? Eller fick du inte heller börja på det ?

Hoppas allt är bra annars. Jo förresten , har du Facebook? Tänkte om du vill så kan du adda mig där så kunde vi ha mer kontakt där. Om du känner för det så klart :) Johanna Dovhammar Karlsson hittar du mig på .
      Kram
      Jag har gått upp ca 9 kg så det är inte så farligt..men man känner sig tillräckligt tung iaf...hjärtklappning bara man råkar röra sig..;) Jag ska köpa vagn i helgen tror jag sen hämtar vi väl sängen om en vecka eller två...man vill ju boa nu så jag förstår vad du men ar med att man vill få färdigt....nej jag har inte varit på föräldrar grupp har du?? Jag har facebook addar dej där sen..:) Namn är jätte jobbigt så jag hoppas att man kommer på det när den är född...Annars är allt ok ska till spec MVC imorgon igen och mäta livmoderhalsen så får vi la se vad dom säger...Hoppas att allt är kanon med dej oxå!

kram
    13. slem91
      Visa endast
      Tors 24 mar 2011 12:57
      Hejsan!!!
      Kul att hitta några som oxå är från gislaveds kommun Tyst
      Jag tror jag är gravid, har inte vågat testa mig än, för jag vill inte bli besviken igen men ska till gyn de 5 april.
      Men enligt uträkning ska jag föda i Oktober/ November!

Hur var era symptom?
      För jag vet inte om jag kan lite på mina, eftersom jag hoppas så mkt =)
    1. «
    2. ‹
    3. 1
    4. 2
    5. 3
    6.  
    7.  
    8.  
    9.  
    10. ›
    11. »
Gå till toppen av sidan

Svara i tråden:

Du är inte inloggad, du måste vara inloggad för att svara på inlägg eller starta trådar!

Logga in här!
Laddar...
Du har loggat in med Facebook Connect,
för att gå vidare måste du välja ett användarnamn.
Användarnamn
Hämta min profilbild
Fortsätt
Logga in för att starta trådar eller skriva inlägg i forumet.
Logga in snabbt och anonymt
med ditt Facebook-konto
eller
E-post:
Lösenord:
Logga in automatiskt på denna dator
Logga in
Glömt ditt lösenord?
Bli medlem »

Innehåll

Vi rekommenderar

Testfakta Bästa och sämsta blöjorna.

Min förlossning Allt om andras förlossningar.

Hon får platt mage Följ GrönaDruvans mag-kamp

Fråga experten

BVC-sköterskanStäll din fråga

Carmen och Magnus är BVC-sköterskor på Lillugglans BVC. 

BarnmorskanStäll din fråga

Barnmorskorna Jenny och Aleksandra har lång erfarenhet. I samarbete med Pampers.

FörlossningsrädslaStäll din fråga

Rädd att föda? Fråga specialist på Ekens barnmorskemottagning.

Missa inte ANNONS

Vinn lyxdag

Vinn lyxdag med två väninnor och låt Åhléns Personal Shopper lösa era problem med sommarens look.Få outfits för totalt 10 000 KR.

Smartare än en 6-åring?

Vågar du se sanningen i vitögat? Klarar du alla frågor som en vanlig 6-åring fixar?

• Startsidan
  • Forum
    • Mina favoriter
    • Mina trådar
    • Info & Regler
    • Nytt inlägg
    • Medlemsgrupper
    • Kategorier
    • Allmänna rubriker
    • Adoption
    • Fråga experten
    • Förälder
    • Gravid
    • Känsliga rummet
    • Medlemstrådar
      • Senaste inläggen
      • Allmänna
        • Anonym
        • Blandat
        • Hobby
        • Nöje
        • Orter/Områden
        • Religion
        • Samhälle
        • Släktforskning
        • Vikt & Hälsa
      • Föräldrar
        • 2003
        • 2004
        • 2005
        • 2006
        • 2007
        • 2008
        • 2009
        • 2010
        • 2011
        • 2012
        • Barn med speciella behov
        • Blandat
        • Ort/Område
        • Skolbarn
        • Småbarn
        • Tvillingföräldrar
      • Föräldrar med funktionsnedsättning
      • Planerar barn
        • BIM-listor
        • Blandat
        • Ort/Område
        • Svårt att få barn
        • Äggdonation
      • Väntar barn
        • BF - April
        • BF - Augusti
        • BF - December
        • BF - Februari
        • BF - Januari
        • BF - Juli
        • BF - Juni
        • BF - Maj
        • BF - Mars
        • BF - November
        • BF - Oktober
        • BF - September
        • Blandat
        • Grav.komplikationer
        • IVF
        • Orter/Områden
        • Tvillingar
    • Pappagrupp
    • Planerar barn
    • Sex & samlevnad
    • Svårt att få barn
    • Änglarum
  • Min förlossning
  • Testa dig själv
  • Gravidverktyg
  • Första tiden hemma
  • Lekliv
  • Faktaguider
  • Bloggar
  • Galleri
  • Medlemmar
  • Medlemsgrupper
  • Planerar barn
  • Väntar barn
  • Förälder
  • Matliv
  • Resliv
  • Fråga experten
  • Chattliv
  • Köp & Sälj
  • Shoppingguiden
  • Tävla & vinn
  • Testpanelen
  • Hetaste debatterna
    • Men ursäkta för att jag troligtvis ligger på bb när ditt barn ska döpas...
    • Orimlig begäran eller är jag en surkärring?
    • 15 år - Får inte ha en pojkvän för mina föräldrar
    • Varför skall jag vara försörjningsskyldig för min sambo?!
    • Varför säger tjejer "Min sambo"?
    • Att göra någon arvlös
    • Inte bjuden på möhippa, besviken och ledsen
  • Mest lästa bloggarna
    • Mina diktkort
    • Antitanti i Vitabergen, södermalm
    • Från cup till dl
    • Anna's blogg
    • Husmorstips
  • Mest sedda klippen
    • Time flies 1 1 Wiwa

Länktips

Idrottsförälder

Familjebil

Hybridbil

Graviduträkning

Gravidkalender

Gravid

INNEHÅLL

Forum
Allmänna rubriker
Adoption
Fråga experten
Förälder
Gravid
Känsliga rummet
Medlemstrådar
Pappagrupp
Planerar barn
Sex & samlevnad
Svårt att få barn
Änglarum
Avdelningar
Planerar barn
Väntar barn
Förälder
Matliv
Resliv
Fråga experten
Köp & Sälj
Shoppingguiden
Tävla & vinn
Testpanelen
Bloggar
Hem & Fritid
Hälsa & Vård
Kultur
Media
Personligt
Politik
Samhälle

Galleri
Bildduellen
Bilder
Video
Faktaguider
Astma och allergi
Barns hälsa
Barnsjukdomar
Bli med barn
Cancer
Graviditet
Kvinnors hälsa
Sex
Övrigt
Fråga experten
Allergiexperten
Barndietisten
Barnmorskan
Barnpsykologen
BVC-sköterskan
Fråga Försäkringskassan
Förlossningsrädsla
Förskolepedagogen
Parterapeuten
Pensionsrådgivaren
Sexologen
Träningsexperten
Information
Om Familjeliv
Annonsera
Kontakt
Info & Support
Säkerhetspolicy
Om cookies
Om Familjeliv Annonsera Kontakt Info & Support Säkerhetspolicy Om cookies
© 2003-2012 - All rights reserved     Familjeliv Media AB     Valhallavägen 117 K     SE-115 31 Stockholm