Hope skrev 2010-09-05 13:42:47 följande:
MammaÄrJag skrev 2010-08-16 17:44:51 följande:
Ja det e kul.. lite jobbig. Men ska bli spännande att se resultatet. Nej men imorgon ska jag till min BM och då har jag för mig att hon skulle göra det. Ja det är dom säkert .. :) Har för mig med att dom gjorde det tidigare i andra länet jag bodde i förra gången . men inte säkert .
Ja vädret på sista tiden har ju varit jätte tråkigt , hoppas det kommer lite värme innan hösten kommer till oss helt. :/
Har ni börjat fundera på några namn ännu.? Köpt något ännu?
Vi har bara köpt en säng, men var bara för att passa på medans ikea hade rea. Annars ska vi nog vänta till en månad innan. Namn däremot är svårt tycker jag. Pojknamn är mest svårt. Där finns det inte något ännu som jag fastnat för :/
Kram kram :)
Jag har ingen aning om namn ännu..tycker oxå det är jättesvårt!! jag ska börja köpa grejor nu tänkte jag har velat vänta men nu orkar jag inte vänta längre ;) vi har fått säng och lite annat men har inte tagit hem det. Jag springer ju hos läkaren hela tiden pga att livmoderhalsen har blivit kortare nu...men hoppas att jag kan gå till v 37 iaf..men vi får se...har stränga order om att jag inte får lyfta en fena så det är lite jobbigt...men allt för den lille i magen :)
hoppas allt knallar på som det ska för dig!! kram
Ja fy måste ju vara väldigt jobbigt att inte kunna göra det saker man vill när man känner för det.Men man får ju göra det bästa av sistuationen.. Bara dom stannar där inne så länge som det går så är man ju glad.
Har du gått upp mycket i vikt :) Sj har jag gått ut ca 12-13 kg..Bättre än förra grav i alla fall :0(då låg jag på 23 i slutet )
Ska åka och köpa babyskydd snart tänkte vi. Sängen ska vi packa upp om nån vecka och sen ska jag försöka tvätta upp alla kläder och göra i ordning sköt bordet. Det är ju ingen jätte panik ännu men , jag har något inne i huvuvdet som stressar mig och vill ha det klart så fort som möjligt , så det är väl lika bra att få det gjort så slipper man tänka på det sen..
Flicknamn är vi ganska säkra på . Men pojknamn är ju hopplösa. :/ *suck* Låg vaken till och från halva natten i natt och kunde inte sluta att tänka på olika pojknamn men kunde inte komma på något.. Usch ..men det kommer väl så småning om.
Har du börjat på någon föräldra grupp ännu ? Eller fick du inte heller börja på det ?
Hoppas allt är bra annars. Jo förresten , har du Facebook? Tänkte om du vill så kan du adda mig där så kunde vi ha mer kontakt där. Om du känner för det så klart :) Johanna Dovhammar Karlsson hittar du mig på .
Kram