Grattis till alla bäbisar som kommit!
Förra torsdagen29/7 kom även vår Lillebror 2894 g och 48 cm född i v. 36
Vi fick ligga ett dygn på Barn 4 eftersom han hade lite jobbigt med andningen.
Sen i söndags har vi haft permis och får vara hemma men är in varannan dag för vägning och provtagning.
Lillgrabben har nämlig väldigt svårt att äta och har rasat en hel del i vikt, han har länge legat "på gränsen" till för gul men idag var dom värderna bra. Han har även svårt att hålla värmen, så vi kör med kläder mössa och oftast 2 täcken...
Jag känner mig som en mjölkko som sitter och pumpar medans karln ger pojken flaska var 3-4 timme. Jobbigast är att väcka upp honom för han är sällan intresserad. Vaknar han nån gång däremellan och vill snutta lite på mig så får han de. Men vår tid går mest åt till att se till så han får i sig den man han behöver för att kunna vända vikttrenden.
Princess: Jag är oxå snittad, 3 gånger.
Första gången mådde jag nog sämst, då minns jag att jag fortfarnade hade jätte ont när karln gick tillbaka till jobbet efter 2 veckor.
Andra gången minns jag inte riktigt hur de va, visst ont hade jag men va ändå pigg och va upp å traskade dagen efter.
Nu är de 8 dagar sen och visst har jag lite ont, men jag kör fortfarande på maxdos av alvedon och ipren.
Jag lever ungefär som vanligt nu, de går lite saktare att gå och jag försöker att inte lyfta något annars känns de rätt bra.
Skulle tro att inom en vecka till så känns de nog knappt.
Men vissa verkar ju ha stora problem väldigt länge.
Dock är de inte att rekomendera att bli förkyld och få hosta 3 dagar efter ett snitt