Bouganville:
HAHAHAHAHAHA å jag känner igen mig. jag har gått ifrån supermätt av ingenting till att vilja äta regelbundet å mkt. igår så åt jag 4 rejält stora potatisar å en stor klick köttfärssås. trodde aldrig jag skulle få i mig allt men vips borta. å sedan massa middag oxå. men jag tror våra bäbisar vill och behöver mer å mer så det är väl bara å äta
ja, du ang veckorna så hade jag problem när jag gick i v.20 ungefär. tappade bort räkningen, för det spelade liksom inte så stor roll längre. folk frågade mig å jag bara eeeehhhh glömt... så jag frågade de med barn tidigare å de sa att man blir sån. ngt jag inte gillar är de som frågar om vilken månad. månad???? ännu mer förvirrat och så är det 10 gravidmånader å inte 9 som man har lärt sig så när jag säger månad 7 så tror dom jag ska lägga mig ner å föda på studs.
känner igen det där med spänd förväntan läsa om nästa vecka, nu blir det att när man läst klart är det dags för ny vecka eller det känns så. jag hoppas man oxå blir trött till slut på graviditeten å säger ord så som "känns som jag har varit gravid hela mitt liv" för just nu känns det som det har gått för fort för att man ska känna så...