Grattis Malle84.
Idajocke, inte långt kvar nu om du inte redan fött :)
Marsmarsmåne: Härligt med första skrattet, säkert kommit många fler nu!
Jkpg 85: Hur går det Alva? Hoppas ni får den hjälp ni behöver o att hon börjar äta. Har en kompis vars lilla pojk inte gått upp i vikt som han ska så det har varit ena utrdeningen efter den andra o barnpsykologer inblandat, varit rätt jobbigt för dem så hoppas verkligen det löser sig för er!
Skönt att Linnéa vill äta iaf. Harry äter ungefär som hon tror jag (skiljer väl inte så myckt på dem i ålder), ammar han på morgonen, sedan gröt till frukost, en burk mat eller ca 100 g hemlagad mat och lite fruktpure till lunch. fruktpure som mellanmål på em o en burk mat på kvällen o sedan ammar jag honom innan jag lägger mig på kvällen, sedan äter han någon gång under natten också men börjar bli bättre, tror mest det är för att han vill ha närheten nu.
Annars rullar allt på här, tycker dagarna bara springer iväg, Magnus har haft över halva sin semester nu känns lite surt för vi hade feber o var förkylda de två första veckorna om vartannat här. Var iväg på Ronneby hans första semestervecka men var tyvärr inget badväder sedan var han o Lilly inte så pigga där. Sedan har vi mest varit hemma.
Ska till barnmottagningen i Huskvarna på torsdag med Harry, fick inte vaccinera honom på 5 månaderskollen för han har sådan hosta så vi ska kolla upp den för han har haft den ganska länge nu i övrigt mår han bra nu, vet inte om det är fler tänder på gång för han gräver en del o har varit lite grinig, stämmer bra överens med hur Lilly fick sina isf, de två första vid 4 månader o sedan de två andra vid 6 månader.
Tog fram gåstolen till han förra veckan också, den gillade han, fast han har inte riktigt kommit på hur man får fart än, fast han har en syster som gärna hjälper honom med det...
Hoppas allt är bra med allihopa o era små