Gott nytt år allhopa. Hoppas ni har haft det mysig över jul och nyår!!
Här är allt bara bra..har kommit i ordning helt ok i nya lägenheten så nu får ni gärna komma hit å fika å busa med oss när det passar : )
Någon måndag här framöver kanske?
Emmamulla: Hemma forfarande? inte för att verka tjatig men det är SÅ SPÄNNANDE nu ju
EllEn: Nu är det inte länge kvar innan det är dags för er med : ) Jag kommer ju förmodligen att få bebisabstinens när vi ska få gosa med era små nykomlingar

hehe
Juliagbg : Hur går det med allt? jobbet? radhuset? dagis? är du ledig måndagar föresten eller hur var det nu? skulle ju va kul att ses snart allihopa : )
Kickan : När börjar du på jobbet? Har ni bil nu? Isf så får ni gärna titta förbi nån dag/kväll snart om ni har tid å lust. Eller ni får ju så klart komma utan bil oxå men de e ju en bit ; )
Miss Maya : Hur var det du jobbade? passar måndagar för dig? Hur går det för maja på dagis ? Att det är kul att se hur mycket dom utvecklas på dagis. heelt otroligt! Vi hade lussemys på novas dagis å ja blev nästan lite rörd när nova sjöng: tiiiip taaaaap..haha ; )
Hjortis : Hur går det med allt ?? Trivs ni ? Ni hade det lite som oss..flytt mitt i julfirandet..puh! Men det blev rätt mysigt ändå för oss när vi väl va på plats..men längtar så klart till nästa år..då ska jag ha en fiiiin julgran ; ) Hoppas allt gått bra med flytten..att flytta med en liten är lite krångligt med det går : ) Kram på er!!
Kram på er alla. stora som små, hoppas vi kan ses snart