*hoppar in i nya tråden...IAF*
KANONERs, Alem!
Bruttan
Jaa, middag med nån drink elle två vore ngt...
Yosh
I agree with you babe!
Love
Det var ett långt inlägg, kommer inte ihåg allt nu...*mkt o läsa igenom här nu :) *
Men tyckte nog det mesta var bra....Men mitt inlägg om känsla av "obehag", ensamhet, ej vara omtyckt eller veta vart jag har er, eller att mina inlägg ej ä så mkt kommenteade kom lite u fokus. Nu blev det "bara" prat om festen...nästan
iaf..
Men detta hade jag tänkt ta upp efter 1-åskalaset, men ja jag är väl typ av feg, konflikträdd, så jaa jag tänkte låta det beo lite..ta sats..hmmm..
Sen fick jag för ett par dagar sedan att någon frågade mig om jag var bjuden till festen...O det fick min bägare att rinna över, fick "bekäftelse" på hur jag jag trodde det var...innan dess "lite lyckligt ovetande"..... ;=)
alem
Det förstå jag! Du har ju varit bortrest! :=)
emly
Inte sur på din fest...längre...bara sättet jag fick reda på det! Lägger locket på!
Jag hoppas verkligen att du/ni får en underbart ROLIG kväll!! Och att ni inte pratar massa "skit" eller om detta hära..... ;=))) Njuut!
Wilda Glädjespridare! :=)
Glass klick-klick
Hn
Härligt ni har det! Sand som käck är väl inte fy skam! ;=) *kramar från snöslask*
extra
Du har också skrivit lååångt, minns inte heller så mkt a nu...*huvudvims*
Men jag lånar ju din beco, så åka till Hindås framöver för o återlämna den bör jag ju göra! ;=))