X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Jag behöver ventilera mig lite... Kommer alla överänns med alla här i gruppen?! Känner sig alla med i gemenskapen? Jag känner mig påhoppas av en viss person i gruppen och undrar om jag gjort något för att få någon att känna sig utanför? För jag är rätt upprörd just nu... Hittade hit från början för att träffa nya människor. Men tiderna förändras. Vissa jobbar, vissa är hemma. Det är inte lika lätt att få till träffar som tidigare. Detta resulterar i att folk ses i mindre konstallationer. Är detta något fel? Hade vi någon pakt ifrån början a´la Robinson? Känns som det finns mkt irritation och vanföreställningar. Jag var ganska nöjd med mitt liv..tills någon började, i mina ögon, anklaga mig. Och dum som jag är så tänder jag till på alla stubiner och försvarar mig..trots att jag inte tycker mig ha gjort något fel. Om det är fler som grubblar och mår dåligt så kanske det är dags att ventilera? Jag öppnar gärna för detta! För personen i fråga verkar anse att det är fler än jag som fått henne att känna sig utanför.
vet inte riktigt vad jag skall säga c, ta inte åt dig är mitt råd, du kanske är en väldigt omtyckt person

och vem det än är som känner sig utanför kanske gillar dig väldigt mycket helt enkelt. Jag bryr mig inte om "vissa" träffas, är det nån som inte gillar mig så bryr jag mig inte heller, jag är för gammal för sånt, tror jag. Har varit med om en massa tjafs när jag var yngre och så.
Jag är väl "fel" person att lägga mig i det hela då jag inte har så mkt kontakt överhuvudtaget, när jag läser detta så känns det ganska skönt faktiskt, det är en svår balans det där, jag gillar allihop här men jag kan villigt erkänna att mina "gamla" barndomsvänner faktiskt har gått före er här på tråden, det lilla jag orkat vara social sedan graviditeten.
Sen har man ju kanske fått mer kontakt med andra än andra, kemi tror jag det kallas även i vänskap.

eller vad säger ni andra.Trodde det var färdig tjafsat vid det här laget, ju.Eller?
Emly; Grattis igen, jättekul att E får ett syskon, kunde ni inte väntat lite på mig

jag skall ju bli på tjocken nästa år, hihihi