Jag har oxå cerazette, har varit rätt missnöjd då jag hade mens nästan 3 månader men nu har det börjat stabilisera sig så den kommer enbart en gång i månaden så nu tycker jag det är ok, har inte mått dåligt på nåt annat sätt direkt som jag tänkt på.
Jag hade p-stavar för ett par år sen men det va verkligen skit, man blev ju helt bäng av dem så det rekomenderar jag absolut inte.
Sömnen ja...V har i en veckas tid fått för sig att vakna 2 ggr per natt, det låter inte särskillt mycket, nej jag vet. MEN, han vill väldigt gärna ha mat varje gång han vaknar på natten den lilla fisen. Men med tanke på hur mycket mat han äter på dagen och att vi sträckt oss till att han får en flaska på natten blir har rätt arg den andra gången då han inte får nåt. Ibland går det över rätt fort men de senaste nätterna har han även lyckats väcka den stora
och sedan hon slutade med nappar har hon haft lite svårt att somna om på nätterna så vad som börjar som ett enkelt problem kan vissa nätter dra ut sig på nån timme eller mer.
Sen envisas Victor med att vakna innan sex för att bajsa och då vara jättepigg en stund så det är bara till att gå upp.
Jag hoppas att vi ska kunna vända trenden ganska snart, både med ätandet på natten och att han ska kunna vänta iaf en halvtimme-timme med att bajsa, men just nu står det still:D