Själv har jag inte skrivit då jag blev så fruktansvärt nedslagen, har kommit igång ordentligt med träningen så fuskade jag en vecka med maten.. Nu skulle jag sätta fart igen och vad händer då, jo då får jag jätte konstiga utslag på höften/låren och insidan av knät samt fötterna.. Gick till läkaren och det är ett virus inget farligt men det är som en förkylning så ingen träning på 2-3v

..
Detta tänkte ju jag givetvis inte lyssna på utan planerade ett lugnt gym pass till dagen efter, men vad händer då, jo på kvällen så spydde jag som om du stampar på en majonästub ungefär (vinterkräksjuka)..Jag spydde var 20minut i ca 10h sen var det klart, riktigt sliten idag efter denna pers och tro på fan att jag fått hosa och rejäl snuva nu på eftermiddagen

!!!!!
Jag kan ju strunta i mig själv ett tag nu, för nu är jag inte bara väldigt ledsen utan också irriterad och tycker detta är en smula orättvist!!!!
Oj förlåt för detta GNÄLL inlägg var bara tvungen att få ut det..
Moksha skrev 2010-03-18 15:45:30 följande:
På tal om tant kropp har jag känt och tänkt lika, jag började redan under graviditeten om ni mins???
Jag var väldigt förundrad över när jag spände låret/ rumpan hade jag ca 20st gropar och när jag slapnade av hade jag ca 10st fortfarande

.. Jag har faktiskt kommit lite tillfreds över det, jag hade inga bristningar efter Wilma men fick nu med Alfred och det börjar kännas okej.. Jag har börjat intala mig att jag ÄLSKAR mina bröst och att de är perfekta precis som de är

!!
Dessutom pratade jag med en killkompis som frågade om jag tyckte det var någon skillnad på 6 livet efter att vi fick barn.. Han dejtar nästan bara kvinnor som fått barn för de är så vackra tycker han och är sjukt mycket bättre i sängen ( hans ord

). Och är nog faktiskt villig att hålla med om att vi har bättre 6 nu efter barn än innan..
MissMurrig skrev 2010-03-18 17:20:14 följande:
Duktiga Leo!!!
Alfred går efter möbler och med gåvagn men det känns som han stannat upp lite tack och lov

..
Nej nu måste jag snyta mig!!
Ha det bäst tjejer

!