Åh, vad jag blev sugen på en spa-helg jag med. Det får bli till hösten när jag slutat amma.
Malin- jag förstår att du blir sugen på bebis. Jag tycker att det är helt underbart nu och vill bara stoppa tiden. Jag vill gärna ha mer bebisar men förståndet säger att vi är färdiga nu med två friska barn och dessutom en av varje. Vi får se om några år om det är förståndet eller känslan som vinner

Filippa - för mig var det tvärt om. Jag blev större med Axel än med Clara. Jag gick bara upp 2kilo under den sista graviditeten men har i stället gått upp några kilo nu när jag ammar. Jag äter sådana mängder mat och är fortfarande hungrig hela tiden...
På onsdag ska vi och fika på sundsby med min "nya" mammagrupp och jag kom då att tänka på att där var ju vi för två år sedan med våra bebisar. Tänk vad mycket som har hänt sedan dess...
Vi var i slottskogen i veckan med kyrkan vilket var väldigt uppskattat av Axel, Han tyckte det var kanon att få klappa grisar och getter och se på alla djuren men bäst av allt var nog att få åka buss för första gången i sitt liv

vi är öppna för förslag om att träffas någon helg, jag har bara lite kalas inbokade (jag fyller nämnligen tant snart..) men annars är vi lediga!