Minifer: Grattis! Du är ju helt galen kvinna!

Fast på ett bra sätt alltså...
Ja, jag är faktiskt lite knäpp, för ibland tänker jag att en trea inte vore så dumt, och det tänker jag trots att vi har ett kolikbarn. Men det borde ju tyda på att vi är på väg ifrån den värsta perioden.
Hade man frågat mig igår så hade jag sagt att det verkligen är på bättringsvägen, men idag har hon skrikit större delen av dagen och hon är så otroligt mammig. Och stora tjejen var väldigt väldigt mammig så jag bävar lite inför det här.
Dessutom så har den här förkylningen som vi hade i nästan 2 veckor. Jag är ju fortfarande inte helt frisk, då jag går på kåvepenin, påverkat lilltjejen ganska mycket.
Vi var på 5 månaders kontrollen i onsdags och det gick fint med sprutorna och storatjejen brydde sig inte alls om vägningen eller sprutorna, hon röjde gott i rummet själv. Men vägningen och mätningen av lilltjejen var inte helt okej. Hon hade gått upp knappt 400 gram på 2 månader. Och en centimeter på samma period. Så längden har planat ut en del men vikten hade planat ut rejält. Hon väger 6045 (nästan två streck under medel) nu och är 63 cm. De tror ju det beror på den mycket envisa förkylningen och man hoppas att hon har hämtat sig en del till nästa vägning. Kanske inte att hon går tillbaka till sin ursprungliga kurva men men att hon i alla fall närmar sig.
Nä, annars händer inte mycket...