Grattis igen litenpanda!! Och grattis till det lilla hjärtat! Såååååå underbart!

Härligt att få höra hur det går. Jag har gått runt här hemma och undrat och "känt på mig" att allt går alldeles utmärkt!
Visst hade vi planer för bebisdate på tisdag? Still on? Jag är grymt sugen. Dock är E rätt dålig just nu, har haft 40 grader i helgen. Idag började äntligen febern gå neråt, men frisk är hon ju inte. Det verkar dock vara tandsprickning på g. Vad har ni andra för erfarenheter av det, har era fått feber i samband med det? Detta är andra gången hon reagerar på det sättet. L gjorde aldrig det. Han har å andra sidan bara haft hög feber en gång i sitt liv. Reagerar sällan med särskilt mycket feber alls.
Det måste vara många 3-årskalas nu? Vad ska ni ge era? L är MYCKET tydlig med att han vill ha en springcykel. Verkar som bra grej och lagom också tycker jag. Har nu fullkomligt snöat ner mig i detaljer om dessa cyklar och än en gång lagt för mycket tid och energi på ngt inköp, jag har sjukt svårt att bestämma mig. Har ngn av er köpt en springcykel till era barn? Vad blev det för märke och för storlek på dem? (L är ju ganska kort). Ngt annat man ska tänka på? Luftdäck? Handbroms? Cykelstöd? Köpa ngn slags rem som man kan bära cykeln i när han inte orkar cykla längre?
Hur ska ni ordna era kalas? Jag har bjudit in familjen till ett och ska sedan bjuda in två kompisar från dagis till ett annat (de som vi brukar hänga med efter dagis ibland som typ jag är kompis med deras mammor). Jag har hört att man ska inte bjuda fler kompisar än barnet fyller år. Dock har jag en jättelik familj så familjekalaset blir typ 9 barn i Leons ålder, rena dagiset! Tänkte ha lite fiskdam för barnen, ngn som har en bra idé till present? Jag har hittills sett Kinderägg, små öeksaker, ngn smarties med en liten Byggare Bob på, små strumpor till bebisarna.. Godis är kanske lite vanskligt.
Kram på er