Hej mammat2
Läste i förra tråden ditt inlägg och ville bara säga att vist känner jag i gen min son i det du beskriver...
När han får sina utbrott då är ha i stort okontrollerbar och får en styrka som kan liknas med hulkens...han har ofta dessa utbrott och efteråt brukar vi prata om dem det har visat sig ved ett flertal tillfällen att han inte minns dem.Från det att de hela spårar ur till dess att allt är över där i mellan är det svart han är som Blokerad av sin ilska eller av själva utbrottet.
Har pratat med doktorn om detta hon säger att vi som har barn med så höggradig adhd som min son har är detta inte ovanligt..Min son har nyss fyllt 6 och han behöver 30 mg per dag så jag tycker 10 mg låter kanske lite fråga doktorn
Detta om socialt liv är svårt man vill ju att ens barn ska ha kompisar och få ha kul,men frågan är om de har kul när aktiviteterna sker på våra normala normer..???Vet inte vi har begränsat det mesta utifrån vad vi tror att han klarar av och ibland blir det för mycket i alla fall...Lycka till och styrkekramar du gör ett jätte jobb!!!!