Ja jag är sjukskriven på heltid och dottern går på dagis varje dag mellan 09-15...
Pomea vad har ni för ras?
Jag är väldigt tacksam över att ha familjen nära, då jag vissa perioder har mycket ont och eller har väldiga problem med sömnen och då är det tacksamt att ha mormor och morfar/farmor och farfar som kan hjälpa till... Men som sagt det kan också bli för mycket ibland eftersom vi har så stora släkter båda två; det är alltid något kalas eller middag eller så vill man se till att kusinerna ses (dottern och hennes kusiner alltså)...
Trots att vår dotter älskar att bada så är vi aldrig i simhallen, (mest pga mig då jag inte vill visa mig offentligt i en baddräkt), utan går mest till lekland då dottern också älskar att klättra, bollhav och studsmattor :)
Har faktiskt aldrig varit på 4H med dottern (kommer ihåg att jag var där själv som barn), så det får nog bli en utflykt dit någon gång...
Kan ju vara skönt att åka runt lite då och då också... Vi har avlägsen släkt i Småland som vi hälsar på en eller två gånger om året...