Hej
Jag har just börjat skriva en bok till vår dotter/son. Vi är mitt i hemutredningen och räknar med att ha iaf 1,5 år tills att hon/han kommer. Men jag skriver i en helt oformell bok som jag hittade på Åhlens. Framsidan är som en hård plastficka där jag planerar att sätta in den första bilden vi får vid BB.
Jag har redan beskrivit vad vi gör i processen och tagit foto på det blivande barnrummet som det ser ut nu. Jag beskriver vänner och sätter in bilder på folk som kommer att stå barnet nära.
Blev så inspirerad igår så jag skrev 5 hela sidor. Tror det kommer bli jättekul både för oss och för barnet att ha i framtiden. Kommer nog att ha denna till Innan och själva hämtningen. Sedan blir det nog en ny som handlar om första året tillsammans osv. Sedan kan man ju ha en som beskriver milstolparna i livet. Hatar att vara pysslig, men detta gör att det känns mer på riktigt och jag tycker det är riktigt kul. Har till och med köpt lite scrapbooking grejor som jag inflikar lite då och då*so outside of my caracter*