Hej!
Jag äör 34 år och blev mamma för 3 år sedan.... har alltid haft ett 6-pack på magen för....nu är där en degklump.
Jag är absolut inte överviktig utan jag kallas nog för "normal".
Väger ca 59-60 och är 167 cm lång.
Äter hyfsat (är intresserad av mat och tycker det är supergott med grönsaker osv., äter väldigt sällan godis och heller inte flaukorv var och varannandag. (Visst händer det!)
Min last är rött vin som jag dricker i stort sätt varje dag (1-2 glas på vardagen och ca 2-2,5 på helgen).
Blir man tjock av det?
Jag har tränat periodvis sedan sonen kom men det är bara erkänna...jag har inte tid, jag stressar sönder mig själv om jag har den pressen att gymkortet ligger där och väntar på mig.
MEN nu tycker jag att magen och lovehandtagen börjar bli lite väl digiga och vill gå ner 2-3 kilo.
Min fråga är: Hur lite träning behövs för att jag ska slimma till kroppen/gå ner 2 kilo (Jogging och promenad är det vi snackar om för tillfället).
Jag kan minska på potatis och pasta också...(äter inte mycket av det heller men visst kan det minskas lite).
Jag trivs INTE med kroppen alls nu..... har alltid varit smal och väldigt nöjd tidigare (innan graviditeten). Tror det har med åldern att göra också kanske...34...?
STORT TACK!!!!!