Hejsan, Jag är en tjej på 20 år som längtar efter barn med sambon. Men nu är det så att jag skulle ha min mens den 24/7 men jag fick brun färgade flytningar en vecka för tidigt i ca 3-4 dagar sedan kom det en blödning som varade i 2 dagar som var med som en flytning med blod. Och efter detta så var det lite bru/blod färgade flytningar i någon dag igen och sedan försvann dom också. Och jag mådde illa och har varit yr samt valdigt trött, fått finnar (vilket jag aldrig har annars), och känner luckter suuuper bra, kan knappt g¨för bi där en hund har kissat utan att få kvälvningar, och är överdrivet törstig. Och nu för någon dag märkte jag att det läcker mjölk ur brösten?! Vad är detta? Jag har tagit två graviditetstest och båda är negativa, ett tog jag idag och ett annat ca BIM -+0. Jag har även ont i "tjejmagen" och där äggstockarna ska vara (nästan som mensvärk). Har även varit gravid förra året i augsti som slutade i missfall. Skulle vara taksam för svar, från en förvirrad tös.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-29 17:26
Såg att det var massa stavfel och annat jux, ber om ursäkt för det men panik-skrev det på jobbet ;)