Jag har handlat flera gånger av pippilotta och jag har varit en nöjd kund men så blev det fel. Jag beställde, ingen vara kom, jag tog kontakt, varan var på väg, väntade, ingen vara kom, kontaktade igen, varan skulle genast skickas, varan kom! Men var fel. Tog kontakt igen, den jag beställt var slut och skulle inte hinna komma in igen utan jag fick ta den här eller skicka tillbaka.
Jag valde att behålla, det var luciakläder och lucia var bara några dagar bort.
Jag trodde att jag skulle få mellanskillnaden tillbaka. Jag beställde ett bomullset för tex 129:- (minns inte kostnaden nu) men fick ett i polyester för 89:-. Trodde jag skulle få 40kr tillbaka men det fick jag aldrig. Jag fick en rabattkod att uppge vid nästa köp och få dom pengarna i rabatt.
Jag kände mig inte nöjd men jag orkade inte hålla på och la ner. Men jag kommer inte handla därifrån igen.
Någon från pippilotta hittade mig på ett annat forum, där det oxå var en tråd som varnade för tråkigheter i samband med köp där jag skrivit i tråden att jag oxå var besviken och undrade om vi inte rätt ut det här nu. Vilket skulle kunna ses som trevligt men jag kände det mer som att jag blev "förföljd". Inte så att jag har några problem att stå för mina åsikter men det kändes ändå olustigt att få ett mail från dom men hänvisning till det andra forumet.
Men det är klart, det är aldrig kul med dålig reklam.