Hej alla!
Hur har ni det i höstrusket och med magarna? Någon som inte varit på RUL än? Vi var förra onsdagen. Hade en fantastisk barnmorska som bjöd in hela familjen (mannen och båda barnen) i undersökningsrummet att vara med

Allt man kunde se på skärmen såg bra ut. Hon försökte en bra stund se vad det var "för sort" på bebisen, men icke! Den ville inte alls visa upp sig. Syntes ingen snopp... Så det skulle ju kunna vara en flicka

Återstår att se!
Någon som bestämt sig för att göra ytterligare ett UL privat? Vi funderar på det... Framåt v. 30 kanske... Finns nyfikenhet kring kön kvar då så kanske den kan stillas då... Och så för att få koll på tillväxt os.v. Får se, har inte bestämt mig!
Hur mår ni andra? Några krämpor? Jag mår väldigt bra just nu. Foglossningen är bättre. Kommer och går men helt hanterbart. Bebis sparkar och gör sig påmind - så mysigt!
Ser att en del hunnit både fundera på och skaffa vagn... Jag letar efter en fin Emmaljunga citycross alternativt en Brio Happy... Begagnad.
Åh, har varit så sugen på en hel del "julgott" det senaste och faktiskt hunnit baka (och äta) en sats lussekatter och mjuk pepparkaka... Har inte hittat nån glögg i affären men julmust, åh så gott
Har lyckats hålla vikten de senaste veckorna, gick ju upp mycket i början då jag var så gräsligt hungrig. Var normalviktig från början, men vill ändå inte att det springer iväg för många kilon som tidigare gånger... Känner på mig att det är lite kört dock, redan 6-7kg plus och bebis m.m. ska ju växa en bra bit till.
Köpte också vitaminer efter någon skrivit inlägg om det här! Mammavital tror jag... Ordentligt med D-vitamin i dom också - hoppas att det kan göra så man blir lite piggare!