Har följt denna tråd länge men tror inte jag skrivit något tidigare. Hur som haver, även jag går på övertid. Hade BF fredag den 17:e, så jag känner så igen mig i hur ni andra som gått över känner er. Det känns liksom som bebis aldrig kommer komma ut! Inatt (efter att ha somnat på två Alvedon) vaknade jag av riktigt onda värkar, men knappt hann jag göra det, och så klart inbilla mig att nu måste det fan vara på G, så slutade det! Gaaahhh! Man blir ju tokig!
Tidigare på kvällen hade jag klockat förvärkar (?) i en timme, vilka var va 1-1,5 minuter långa med 6 minuters mellanrum. Även då tänkte jag att nu, nu borde det väl ändå vara på G, men icke. Slemproppen började gå för ett par dagar sedan i alla fall, men var hos BM igår och hon poänterade, vilket jag redan googlat mig till, att den ju kan gå ett bra tag innan förlossningen... Buhu!
Förlåt för ett gnälligt inlägg, men det är så svårt att inte bli lite bitter när alla som har BF efter en själv, en efter en pluppar ut bebis och man själv bara går omkring med massa förvärkar och hoppas förgäves :(. Och ännu me rirriterad blir man av alla sms och frågor från familj och vänner om bebis kommit än? Nej, så klart har den inte det!! Jag skulle väl knappast föda och gömma bebisen? Åhhhh!