Startsidan
  • Logga in med Facebook
Logga in automatiskt
Glömt ditt lösenord?
  • Du är här:
  • Familjeliv.se
  • Forum
  • Gravid
  • Andra trimestern
  • 99dagar kvar
Andra trimestern - Gravid
  • Nytt inlägg
  • Sök inlägg
  • FAQ
Du som medlem ansvarar för det du skriver i forumet
Hela forumet
Andra trimestern
Gravid
  • Visa:
  • Senaste inläggen
  • Senaste trådarna
  • Omröstningar
  • Quiz
  • Obesvarade
  • Hetaste
  • Mina favoriter
  1. Göm
    trådstart

Hjälp Spara till DeliciousDela på Facebook

99dagar kvar

Lör 20 mar 2010 21:11 Läst 700 gånger Totalt 25 svar
    mithrandil
    Visa endast
    Äntligen var man nere på 2 siffrigt.
    Någon mer?
    Alexander 2009-03-11 -♥- bf 2010-06-27
    (OBS! Ditt användarnamn syns)
    Tack Hjälpsam Wow Intressant Kul Kram Du är inte ensam Grattis Lycka till
    1. «
    2. ‹
    3. 1
    4. 2
    5.  
    6.  
    7.  
    8.  
    9.  
    10. ›
    11. »
    1. mithrandil
      Visa endast
      Tis 23 mar 2010 20:26
      ojsan så många vi hade blivit. så roligt.
      Hur mår ni alla?

ALO: Vi ska också ha tätt mellan våra. Vår son blev 1år precis.
      Börjar bli skrämmande. Hur känns det för dig?
      Tycker också det gått oerhört snabbt, men är man hemma med en vild liten parvel så hinner man inte sitta och tänka så mycket så det beror nog på det tror jag.
      sist gick allt så väldigt långsamt.
    2. ALO
      Visa endast
      Ons 24 mar 2010 07:30
      X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
      ojsan så många vi hade blivit. så roligt. Hur mår ni alla? ALO: Vi ska också ha tätt mellan våra. Vår son blev 1år precis. Börjar bli skrämmande. Hur känns det för dig? Tycker också det gått oerhört snabbt, men är man hemma med en vild liten parvel så hinner man inte sitta och tänka så mycket så det beror nog på det tror jag. sist gick allt så väldigt långsamt.
      Vad roligt!! Då kommer våra små vara väldigt jämngamla! :) Allt känns bra, men det går som sagt lite fortare den här gången. Hade inte riktigt räknat med det!(Med tanke på att tiden krööööp fram sist!) Men det är nog som du säga; man är hemma med en vild parvel!! :D Det som känns mest konstigt för mig är nog att jag inte kommer jobba något emellan. Man är ju hemma en hel evighet juh! :) 
      Ella 2009-04-21 <3 BF 2010-06-29
    3. mithrandil
      Visa endast
      Ons 24 mar 2010 19:46
      Vad roligt!! Då kommer våra små vara väldigt jämngamla! :) Allt känns bra, men det går som sagt lite fortare den här gången. Hade inte riktigt räknat med det!(Med tanke på att tiden krööööp fram sist!) Men det är nog som du säga; man är hemma med en vild parvel!! :D Det som känns mest konstigt för mig är nog att jag inte kommer jobba något emellan. Man är ju hemma en hel evighet juh! :) 
      Jag kommer inte heller jobba något mellan utan kommer bara gå från en föräldraledighet över på nästa. Men sen tänker jag bara vara hemma i 6mån om allt går som det ska, är så otroligt less på att gå hemma så pappan får ta sina dagar denna omgången.

Hur är din dotter? Är hon "en snäll flicka" eller är hon krävande?
      Sover hon som hon ska på nätterna och dagarna och så?

Här har vi en lugn vecka till men på måndag börjar allvaret. Måste lära alexander en massa grejer han kommer behöva ha lärt sig tills nästa kommer. typ somna och sova själv och sådär.

Tycker det känns jätte läskigt att få barn tätt, hade ett missfall innan denna grav också och om den grav hade gått vägen skulle det bara varit 11mån mellan.. vad tänkte jag med? haha.. intet ont händer utan att det har något gott med sig.
    4. ALO
      Visa endast
      Ons 24 mar 2010 20:23
      Jag kommer inte heller jobba något mellan utan kommer bara gå från en föräldraledighet över på nästa. Men sen tänker jag bara vara hemma i 6mån om allt går som det ska, är så otroligt less på att gå hemma så pappan får ta sina dagar denna omgången. Hur är din dotter? Är hon "en snäll flicka" eller är hon krävande? Sover hon som hon ska på nätterna och dagarna och så? Här har vi en lugn vecka till men på måndag börjar allvaret. Måste lära alexander en massa grejer han kommer behöva ha lärt sig tills nästa kommer. typ somna och sova själv och sådär. Tycker det känns jätte läskigt att få barn tätt, hade ett missfall innan denna grav också och om den grav hade gått vägen skulle det bara varit 11mån mellan.. vad tänkte jag med? haha.. intet ont händer utan att det har något gott med sig.
      Vi funderar också på att låta pappan gå hemma när jag har slutat amma. Men det är en ekonomisk fråga (som alltid..suck!) Men det kanske går att lösa!!

Vår dotter är ganska så krävande..Det har hon varit från dag 1! =) Men självklart är det bättre nu när hon kan krypa och snart gå. MYCKET mer självgående och glad. Innan så var man tvungen att bära på henne jämt. Hon sover dock hela nätter vilket hon har gjort sen hon var 8 månader ungefär (visst finns det nätter då hon vaknar men oftast så sover hon natten igenom) Sen har hon börjat sova i sitt rum sen 1 månad tillbaka vilka är sååååå skönt!!! Hur är er son? Snäll eller lite krävande som Ella? =)

Hehe, kanske fanns en mening med att det blev ett missfall..Trots att det är en jobbig upplevelse (kan jag tänka mig!)
    5. mithrandil
      Visa endast
      Ons 24 mar 2010 20:39
      Vi funderar också på att låta pappan gå hemma när jag har slutat amma. Men det är en ekonomisk fråga (som alltid..suck!) Men det kanske går att lösa!! Vår dotter är ganska så krävande..Det har hon varit från dag 1! =) Men självklart är det bättre nu när hon kan krypa och snart gå. MYCKET mer självgående och glad. Innan så var man tvungen att bära på henne jämt. Hon sover dock hela nätter vilket hon har gjort sen hon var 8 månader ungefär (visst finns det nätter då hon vaknar men oftast så sover hon natten igenom) Sen har hon börjat sova i sitt rum sen 1 månad tillbaka vilka är sååååå skönt!!! Hur är er son? Snäll eller lite krävande som Ella? =)Hehe, kanske fanns en mening med att det blev ett missfall..Trots att det är en jobbig upplevelse (kan jag tänka mig!)
      Visst var missfallet jobbigt, men nu i efterhand är jag oerhört tacksam, hur sjukt det nu kan låta.

Alexander är väldigt krävande. Han är väl liksom er tjej gladare nu när han kan ta sig omkring men ska fortfarande bli buren mycket. Sover ganska bra på nätterna i egen säng (sen ett par mån tillbaka men det går lite upp och ner. han har nyligen vaknat en gång i timmen i ett par veckor) men somnar bara om vi söver honom på dagarna och vaknar direkt om jag inte ligger brevid honom så vi har en hel del att lära honom som sagt.

vi funderar på att flytta över alex i eget rum nu också. kan vara skönt óm han är van när nästa kommer. hur tycker du att det gick att byta rum? Har ni någon "barnvakt" eller ligger rummen så nära att ni hör om hon vaknar ändå?
    6. ALO
      Visa endast
      Ons 24 mar 2010 22:04
      Visst var missfallet jobbigt, men nu i efterhand är jag oerhört tacksam, hur sjukt det nu kan låta. Alexander är väldigt krävande. Han är väl liksom er tjej gladare nu när han kan ta sig omkring men ska fortfarande bli buren mycket. Sover ganska bra på nätterna i egen säng (sen ett par mån tillbaka men det går lite upp och ner. han har nyligen vaknat en gång i timmen i ett par veckor) men somnar bara om vi söver honom på dagarna och vaknar direkt om jag inte ligger brevid honom så vi har en hel del att lära honom som sagt. vi funderar på att flytta över alex i eget rum nu också. kan vara skönt óm han är van när nästa kommer. hur tycker du att det gick att byta rum? Har ni någon "barnvakt" eller ligger rummen så nära att ni hör om hon vaknar ändå?
      Det är krångligt det där med sömnen...Vi måste fotfarande "söva" henna varje gång hon ska sova, somnar inte för egen maskin ännu...Men förut kunde jag inte ens lägga ner henne p dagarna för då vaknade hon, men det kan jag göra nu. Sen istället för att bara sova 30 minuter ca 3 ggr per dag, så sover hon ca 1.5 timme första svängen sen ca 40 minuter på eftermiddagen...

Det gick faktiskt jätte bra att byta rum. Var endast första natten vi fick ta in henne till oss då hon inte ville somna om när hon vaknade till. Rummen ligger nära varann så vi har ingen vakt... Jag hoppas att det funkar lika bra för er som det har gjort för oss..Är ju underbart att kunna ha en lampa tänd och läsa på kvällarna! =)

Vad gör ni annars på dagarna? Kan tycka att det är svårt att få dagarna att gå ibland...:S
    7. mithrandil
      Visa endast
      Ons 24 mar 2010 22:23
      Det är krångligt det där med sömnen...Vi måste fotfarande "söva" henna varje gång hon ska sova, somnar inte för egen maskin ännu...Men förut kunde jag inte ens lägga ner henne p dagarna för då vaknade hon, men det kan jag göra nu. Sen istället för att bara sova 30 minuter ca 3 ggr per dag, så sover hon ca 1.5 timme första svängen sen ca 40 minuter på eftermiddagen...Det gick faktiskt jätte bra att byta rum. Var endast första natten vi fick ta in henne till oss då hon inte ville somna om när hon vaknade till. Rummen ligger nära varann så vi har ingen vakt... Jag hoppas att det funkar lika bra för er som det har gjort för oss..Är ju underbart att kunna ha en lampa tänd och läsa på kvällarna! =)Vad gör ni annars på dagarna? Kan tycka att det är svårt att få dagarna att gå ibland...:S
      Jamen då låter ju våra små väldigt lika varandra.
      alex somnade inte själv på natten heller förrens vi körde 5mm på honom.
      det var jättejobbigt de första 3dagarna men det var också nödvändigt för han sov liksom aldrig ( 2 små kvartar på dagen och hela natten sov han en timme, vaken 2, sov en timme och så skrek 2 till) så en läkare sa att vi behövde ta tag i det för att annars skulle han kunnat få problem med utvecklingen. Efter det har han sovit ganska så bra och det är ju superskönt. Nu ger jag honom välling, pussar på honom och pratar lite smått om morgondagen och om hur mycket jag älskar honom sen lägger jag ner honom och går ut ur rummet och stänger dörren. sen sover han.
      Det är som att komma till himlen efter hur vi hade det förut.

tycker också det är svårt att få dagarna att gå. är så otroligt uttråkad och lilleman med. Alla jobbar ju och man själv sitter bara på golvet hela dagarna och leker med bebis leksaker. phu. men jag ska inte klaga. jag älskar att ha honom här.
      Innan gick vi på öppenförskola 2 gånger i veckan och det gjorde enormt stor skillnad på alex humör men vi flyttade nyss till en liten skithåla och jag vet inte om de har någon öppenförskola här. men tänkte ta tag i att leta upp en. vi behöver aktivera oss. Inte bra om man går runt och är rastlös.

vad gör ni om dagarna?
    8. ALO
      Visa endast
      Tors 25 mar 2010 10:33
      Jamen då låter ju våra små väldigt lika varandra. alex somnade inte själv på natten heller förrens vi körde 5mm på honom. det var jättejobbigt de första 3dagarna men det var också nödvändigt för han sov liksom aldrig ( 2 små kvartar på dagen och hela natten sov han en timme, vaken 2, sov en timme och så skrek 2 till) så en läkare sa att vi behövde ta tag i det för att annars skulle han kunnat få problem med utvecklingen. Efter det har han sovit ganska så bra och det är ju superskönt. Nu ger jag honom välling, pussar på honom och pratar lite smått om morgondagen och om hur mycket jag älskar honom sen lägger jag ner honom och går ut ur rummet och stänger dörren. sen sover han. Det är som att komma till himlen efter hur vi hade det förut. tycker också det är svårt att få dagarna att gå. är så otroligt uttråkad och lilleman med. Alla jobbar ju och man själv sitter bara på golvet hela dagarna och leker med bebis leksaker. phu. men jag ska inte klaga. jag älskar att ha honom här. Innan gick vi på öppenförskola 2 gånger i veckan och det gjorde enormt stor skillnad på alex humör men vi flyttade nyss till en liten skithåla och jag vet inte om de har någon öppenförskola här. men tänkte ta tag i att leta upp en. vi behöver aktivera oss. Inte bra om man går runt och är rastlös. vad gör ni om dagarna?
      Förstår att det känns som himmelriket nu! Du/ni måste ha varit helt slut på kvällarna...Även alex!

Låter ungefär som mina dagar..Vi flyttade från Sthlm till Åkersberga i September, så har inte riktigt koll på vad man kan göra ännu. Men vi är på Öppna ca 1 gång i veckan, då Ella också trivs som fisken i vattnet där. Behöver knappt bry mig om henne, hon är och leker med alla andra barn! Annars så åker jag till min mamma eller vännina i Sigtuna en del (hon är också mammaledig) då vi numera har två bilar, så är lite mer mobil nu än inne i stan.
      Men nu har vi varit magsjuka och Ella är inte frisk ännu så det är väl bara att hålla sig hemma hela helgen när sambon jobbar :(

Hur mår du annars? Själv tycker jag att magen börjar bli i vägen, särskilt nu när jag måste hålla E i händerna då hon vill gå hela tiden! =) Inte alls lika roligt att krypa längre!
    9. rasmus
      Visa endast
      Fre 26 mar 2010 08:16
      jag med :) 99 dagar idag så skönt men så himla ovärkligt, tycker att denna graviditeten bara sprungit iväg för mig hinner inte med !!!
    10. mithrandil
      Visa endast
      Fre 26 mar 2010 20:18
      Förstår att det känns som himmelriket nu! Du/ni måste ha varit helt slut på kvällarna...Även alex!Låter ungefär som mina dagar..Vi flyttade från Sthlm till Åkersberga i September, så har inte riktigt koll på vad man kan göra ännu. Men vi är på Öppna ca 1 gång i veckan, då Ella också trivs som fisken i vattnet där. Behöver knappt bry mig om henne, hon är och leker med alla andra barn! Annars så åker jag till min mamma eller vännina i Sigtuna en del (hon är också mammaledig) då vi numera har två bilar, så är lite mer mobil nu än inne i stan. Men nu har vi varit magsjuka och Ella är inte frisk ännu så det är väl bara att hålla sig hemma hela helgen när sambon jobbar :( Hur mår du annars? Själv tycker jag att magen börjar bli i vägen, särskilt nu när jag måste hålla E i händerna då hon vill gå hela tiden! =) Inte alls lika roligt att krypa längre!
      Jodå, hittills har jag mått oförskämt bra, men visst börjar man känna sig otymplig. Magen är ivägen mest överallt tycker jag, fast det är ändå ganska mysigt. om jag bara inte fått så mycket sd, men jag var ganska så förberedd eftersom jag hade ganska mycket sist med.

så din sambo jobbar också helg?
      Min med, denna helgen ser vi inte honom många minuter, det gör vi typ aldrig på helgerna.. han är kock.

alexander går själv nu, även om det går långsamt och knaggligt så behöver jag inte gå hukad hela dagarna. Hoppas Ella också lär sig gå snart, det måste vara enormt påfrestande för rygg och mage att gå så böjd nu när man börjar få mage på riktigt.
      har hon tagit några steg själv ännu?
    11. ALO
      Visa endast
      Lör 27 mar 2010 09:22
      Jodå, hittills har jag mått oförskämt bra, men visst börjar man känna sig otymplig. Magen är ivägen mest överallt tycker jag, fast det är ändå ganska mysigt. om jag bara inte fått så mycket sd, men jag var ganska så förberedd eftersom jag hade ganska mycket sist med. så din sambo jobbar också helg? Min med, denna helgen ser vi inte honom många minuter, det gör vi typ aldrig på helgerna.. han är kock. alexander går själv nu, även om det går långsamt och knaggligt så behöver jag inte gå hukad hela dagarna. Hoppas Ella också lär sig gå snart, det måste vara enormt påfrestande för rygg och mage att gå så böjd nu när man börjar få mage på riktigt. har hon tagit några steg själv ännu?
      Vad bra att du mår bra! Har också turen att må bra. Lite humörsväningar bara :)
      Håller med om att magen är ivägen, men är ju ändå något speciellt över att vara gravid. Ska försöka njuta så mycket jag kan eftersom vi inte ska ha några fler barn.

Ja, han jobbar varannan helg. 12 timmars pass så vi ser honom inte heller så mycket vilket är tråkigt... Men jag får väl försöka hitta någon som vill leka med mig och Ella :)

Vad roligt att han går! Ella går inte själv som sagt (hon har inte tagit några steg själv heller..), men hon står ensam lite då och då utan att hon är medveten om det! =) Men så som hon springer fram när man håller henne i händerna så kan det inte vara långt borta! Ska bli sååå skönt!

Vad ska ni hitta på i helgen då?
    12. mithrandil
      Visa endast
      Lör 27 mar 2010 20:08
      X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)</STRONG>
      <DIV style="BORDER-BOTTOM: #666666 1px dotted; BORDER-LEFT: #666666 1px dotted; PADDING-BOTTOM: 5px; BACKGROUND-COLOR: #f4f4f4; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 5px; COLOR: #666666; FONT-SIZE: 10px; BORDER-TOP: #666666 1px dotted; BORDER-RIGHT: #666666 1px dotted; PADDING-TOP: 5px" mce_style="padding:5px; font-size:10px; color:#666666; background-color:#f4f4f4; border:1px dotted #666666;">Vad bra att du mår bra! Har också turen att må bra. Lite humörsväningar bara :)Håller med om att magen är ivägen, men är ju ändå något speciellt över att vara gravid. Ska försöka njuta så mycket jag kan eftersom vi inte ska ha några fler barn. Ja, han jobbar varannan helg. 12 timmars pass så vi ser honom inte heller så mycket vilket är tråkigt... Men jag får väl försöka hitta någon som vill leka med mig och Ella :)Vad roligt att han går! Ella går inte själv som sagt (hon har inte tagit några steg själv heller..), men hon står ensam lite då och då utan att hon är medveten om det! =) Men så som hon springer fram när man håller henne i händerna så kan det inte vara långt borta! Ska bli sååå skönt!Vad ska ni hitta på i helgen då?</DIV></DIV><BR>Ja, verkligen skönt att man kan få må bra när man har en liten hemma man måste vara pigg och allert för. Hade varit bra tråkigt om man mått dåligt i grav, mest för lillemans skull. Vi ska inte heller ha fler efter detta så jag försöker njuta allt vad jag kan. Sist hade jag så brottom och njöt liksom aldrig utan ville bara få föda honom men nu tar jag det mer stillsamt. Har ni tittat kön?<BR><BR>Min sambo jobbar nästan varje helg tyvärr, också runt 12 timmars pass. Hur står du ut? Jag tycker det är skittrist. När alla umgås som familjer, då är jag ensam. Men jag är ganska van med.<BR><BR>tror säkert hon kommer gå snart. hon är ju lite yngre än alex och han började ta sina första steg just precis i hennes ålder.<BR><BR>Här har vi inga planer alls inför helgen. tror bara vi ska vara hemma eller kanske gå hem till en vän och hennes 1åring. Vad ska ni hitta på då?
    13. mithrandil
      Visa endast
      Lör 27 mar 2010 20:09
      gud så lustigt det meddelandet blev.. försöker igen.

Ja, verkligen skönt att man kan få må bra när man har en liten hemma man måste vara pigg och allert för. Hade varit bra tråkigt om man mått dåligt i grav, mest för lillemans skull. Vi ska inte heller ha fler efter detta så jag försöker njuta allt vad jag kan. Sist hade jag så brottom och njöt liksom aldrig utan ville bara få föda honom men nu tar jag det mer stillsamt. Har ni tittat kön?

Min sambo jobbar nästan varje helg tyvärr, också runt 12 timmars pass. Hur står du ut? Jag tycker det är skittrist. När alla umgås som familjer, då är jag ensam. Men jag är ganska van med

tror säkert hon kommer gå snart. hon är ju lite yngre än alex och han började ta sina första steg just precis i hennes ålder

Här har vi inga planer alls inför helgen. tror bara vi ska vara hemma eller kanske gå hem till en vän och hennes 1åring. Vad ska ni hitta på då?
    14. Livetäenbiltvättmenj aharencyckel
      Visa endast
      Mån 29 mar 2010 14:23
      Någon mer som fortfarande mår illa till och från?
    15. mithrandil
      Visa endast
      Tis 30 mar 2010 20:06
      mumin10: Jag har egentligen aldrig mått illa när jag varit gravid. Men däremot kan jag känna att det nu har kommit ett litet illamående i samband med att jag får sd. Men det är också enda gången.
    1. «
    2. ‹
    3. 1
    4. 2
    5.  
    6.  
    7.  
    8.  
    9.  
    10. ›
    11. »
Gå till toppen av sidan

Svara i tråden:

Du är inte inloggad, du måste vara inloggad för att svara på inlägg eller starta trådar!

Logga in här!
Laddar...
Du har loggat in med Facebook Connect,
för att gå vidare måste du välja ett användarnamn.
Användarnamn
Hämta min profilbild
Fortsätt
Inte medlem? Logga in för att starta trådar eller skriva inlägg i forumet.
Logga in snabbt och anonymt
med ditt Facebook-konto
eller
E-post:
Lösenord:
Logga in automatiskt på denna dator
Logga in
Glömt ditt lösenord?

Innehåll

Vi rekommenderar

Testfakta Stort test av febertermometrar.

Gravidkalendern Följ graviditeten, vecka för vecka.

Min förlossning Allt om andras förlossningar.

Fråga experten

BarnmorskanStäll din fråga

Barnmorskorna Jenny och Aleksandra har lång erfarenhet. I samarbete med Pampers.

BVC-sköterskanStäll din fråga

Carmen och Helena är BVC-sköterskor på Lillugglans BVC. 

FörlossningsrädslaStäll din fråga

Lena är förlossningsspecialist. I samarbete med Ekens barnmorskemottagning.

Missa inte ANNONS

Sverigemamman 2011

En rapport från 9000 svenska mammor

Maximera din pension.

Carina Blomberg är trygghetsekonom på AMF och svarar här på dina frågor om pension.

• Startsidan
  • Forum
    • Mina favoriter
    • Mina trådar
    • Info & Regler
    • Nytt inlägg
    • Medlemsgrupper
    • Kategorier
    • Allmänna rubriker
    • Adoption
    • Fråga experten
    • Förälder
    • Gravid
      • Senaste inläggen
      • 40+
      • Andra trimestern
      • Arbetslivet
      • Ensam gravid
      • Fosterdiagnostik
      • Fosterutveckling
      • Förlossning
      • Förlossningsrädsla
      • Första barnet
      • Första trimestern
      • Grav. komplikationer
      • Hälsa & Kost
      • Inhandla/preparera
      • Kejsarsnitt
      • Mammakroppen/MV
      • Namn
      • Oro för missfall
      • Pappagrupp
      • Regnbågsfamilj
      • Samlevnad
      • Syskon
      • Tredje trimestern
      • Tvillingar
      • Ultraljud
      • Ung & Gravid
      • Övrigt
    • Känsliga rummet
    • Medlemstrådar
    • Pappagrupp
    • Planerar barn
    • Sex & samlevnad
    • Svårt att få barn
    • Änglarum
  • Min förlossning
  • Testa dig själv
  • Gravidverktyg
  • Första tiden hemma
  • Lekliv
  • Faktaguider
  • Bloggar
  • Galleri
  • Medlemmar
  • Medlemsgrupper
  • Planerar barn
  • Väntar barn
  • Förälder
  • Matliv
  • Resliv
  • Fråga experten
  • Chattliv
  • Köp & Sälj
  • Shoppingguiden
  • Tävla & vinn
  • Testpanelen
  • Hetaste debatterna
    • Fler som skrattar och tjockisars klädval?
    • Kom hem från jobbet, hittade mannen med HANS ex! :'(
    • Ge mig EN bra anledning till abort
    • Min dotter stal massa godis från affären!
    • Sexuellt svartsjuk på våran katt
    • Gett min son fel ersättning i 3 veckor!!!!!
    • Hur ser soc på detta? Långt
  • Mest lästa bloggarna
    • Anna's blogg
    • Mama Elle
    • Antitanti i Vitabergen, södermalm
    • Mina diktkort
    • Från cup till dl
  • Mest sedda klippen
    • MOV09244.MP4

INNEHÅLL

Forum
Allmänna rubriker
Adoption
Fråga experten
Förälder
Gravid
Känsliga rummet
Medlemstrådar
Pappagrupp
Planerar barn
Sex & samlevnad
Svårt att få barn
Änglarum
Avdelningar
Planerar barn
Väntar barn
Förälder
Matliv
Resliv
Fråga experten
Köp & Sälj
Shoppingguiden
Tävla & vinn
Testpanelen
Bloggar
Hem & Fritid
Hälsa & Vård
Kultur
Media
Personligt
Politik
Samhälle

Galleri
Bildduellen
Bilder
Video
Faktaguider
Astma och allergi
Barns hälsa
Barnsjukdomar
Bli med barn
Cancer
Graviditet
Kvinnors hälsa
Sex
Övrigt
Fråga experten
Allergiexperten
Barndietisten
Barnmorskan
Barnpsykologen
BVC-sköterskan
Fråga Försäkringskassan
Förlossningsrädsla
Förskolepedagogen
Parterapeuten
Pensionsrådgivaren
Sexologen
Träningsexperten
Information
Om Familjeliv
Annonsera
Kontakt
Info & Support
Säkerhetspolicy
Om cookies
Om Familjeliv Annonsera Kontakt Info & Support Säkerhetspolicy Om cookies
© 2003-2012 - All rights reserved     Familjeliv Media AB     Valhallavägen 117 K     SE-115 31 Stockholm