när jag ville ha rostade mackor och gick på ICA för att handla å det brödet jag ville ha VAR SLUT. jag fick spinga ut därifrån för tårarna bara tokrann på mej.
När min pojkvän skulle kolla på fotboll å... ja... kolla på fotboll. det räckte. jag grät i över 30 min. hmf?? (tycker oftast väldigt synd om min pojkvän)
När min pojkvän sade att det var dags att träna hundarna att sova i köket (jag har 4 hundar, inte smidigt att ha dom i sängen när bäbis kmmer!!) (jag hade ju själv sagt att dom skulle sova i köket osv, jag tränar allt möjligt med dom och är absolut inte den som är bölig över djur, alltså inte över uppfostan osv, jag vet ju varför man gör det, och jag är absolut inte vek med dom osv, bara så att det är förstått!) då började jag tänka på att den ena 8enbart den ena, inte resten dessutom) hon skulle inte förstå varför hon inte fick sova på sin kudde (ja, liiite bortskämd då när man är liten Sessa) breved mitt huvud nå mer. och det var bara tanken på just henne som fick mej att totalt bryta ihop, jag kunde inte prata för jag grät så mycket.
som sagt, tycker väldigt synd om min sambo.
För övrigt, så sover alla mina hundar i köket, jag lärde dom det dagen efter (när jag väl slutat gråta alltså) och dom mår ju knappast dåligt av det eftersom dom har en egen kökssoffa som hundbädd plus 2 andra bäddar, haha.
finns bilder på
bilddagboken.se JessicaB87