X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
Vi ska göra 3d/4d ul snart. Min sambo överaskade mig med det =) Men vi har tid när jag är i vecka 32+4 tror jag.. är det för sent? Nån som vet?
För sent är det aldrig. Men man ser oftast inte lika mkt när man är så långt gången. Men sedan beror det på hur bebisen ligger också. Jag gjorde mitt ultra i vecka 31+några dagar, minns inte exakt. Min lilla ville ligga med händerna framför ansiktet eller så låg hon med händerna på sidan av ansiktet, liksom låg och sov på dem (hon låg likadant och sov efter att hon föddes, länge länge.

).
Visst var det fantastiskt roligt att se henne, det var speciellt. Men jag, om jag får fler barn, kommer gå i en tidigare vecka, kanske runt 27-28, då får men mer av bebisen på en 3D/4D bild. Även om man man se en större uta i 2D så blir den inte lika stor i 3D och då får man inte lika mycket av bebis på bild på en och samma gång. Det som rymdes på mina bilder var ungefär hennes ansikte, men jag har sett bilder där man ser en hel eller halv bebis! Coolt tycker jag!
Men jag är säker på att det kommer bli en minnsvärd upplevelse för er ändå! Och ligger bebisen tokigt så får ni komma tillbaka en annan dag och försöka igen.