Hej Sophia! Tyckte det var fina namn som du hade på listan. Ett j-e fint franskt namn tycker jag är Chantall, till en liten tjej. Kanske för svårt i Sverige, hm...Alicia, Leona & Miranda är också fina! Har en väninna som funderar på Livia, istället för Olivia. Jag gillar Ian som pojk namn, tycker det är tufft, fint och passar som barn & vuxen. Liam, Milo & Neo är j-e fina dom med! Visst e det svårt när det är till sitt eget barn!? Man kan tycka så många namn är vackra men när det kommer till sitt eget barn kan det bli hur svårt som helst. Det där med att komma överens med sambon/mannen är ett kapitel i sig

. För min man är det väldigt viktigt att välja ett acceptabelt namn för hans bakgrund, vilket begränsar mina vyer. Kan tycka att många marocanska namn är "hårda" om du förstår vad jag menar. (inte alla, men många) Därför har jag förhandlat mig fram till det namn jag nämnt. Ska passa både här, Spanien & där...Hoppas jag får höra vad du valt för namn vid senare tillfälle. När är det beräknat för tillöking? Sköt om dig!