Äsch!
Nu har jag tittat så mkt så jag måste nog skriva ändå
1. Fina färger och kort skärpedjup, men för kapade nypon och så säger mig den ingenting. Dessutom var inte ramen nåt fin...
2. Gott. Lite väl ljus från sidan, men solen skiner ju. Kort skärpedjup.
3. Väldigt söta små tassar, men bilden känns lite rörig. Skulle nog kommit lite närmare och fått mer fokus på kanske två tassar. Men kort skärpedjup är det, som kanske kunde varit ännu kortare?
4. Visst är den snygg, men för mig känns det mer som en närbild på en blomma med droppar. Den är ju inte helt skarp hela bilden så det räknas väl som ett kort skärpedjup men iom att bakgrunden är så svart får jag inte tankarna åt det hållet.
5. Temat stämmer, men sen tycker jag bilden är lite tråkig, om än snyggt fotad.
6. Temat stämmer och fina färger, men nåt mer kommer det inte ur bilden.
7. Den här tittade jag till på direkt. Såklart. Men efter att ha funderat en stund så tycker jag nog skärpedjupet blir för kort. Skulle önskat att plektrumet kom fram mer ur bilden.
8. Jag gillar såna här bakgrunder, men här får jag svårt att få fokus på den blomma där skärpan ligger. Ljuset är fint.
9. Snygg komposition, men horisonten är sned och bilden känns alldeles för mättad i färgerna.
10. Den här gillar jag mkt.
11. Gillar mular men det här känns mer som en närbild än att den stämmer in på temat.
12. Snyggt fotat och en riktigt inbjudande bild! Gillas!
13. Gillar bilden men blir osäker på hur den stämmer in på temat. Får fundera...
14. Snygg bild men känns mer som ett macro/närbild.
15. Stämmer in på temat men hade önskat mig mer glitter i bilden

Nu känns den lite platt, om än ganska snygg ändå.
Rösten får komma när jag sovit.