Mina anledningar till att jag aldrig får arslet ur vagnen o rör på mig är så otroligt många, men ingen ursäkt är väl egentligen godtycklig för att inte röra på sig, det bara blir så. Jobbar tvåskift på industri där det hårda betonggolvet tar död på fötterna, så när jag kommer hem vill jag bara vila fötterna en stund -sen kommer jag inte ur soffan. Är så trött och hängig, blir så ledsen när jag ser min spegelbild och ser hur jag bara förfaller mer och mer. Jag är bara 30, men känner mig som 52...

Planerar bröllop, men vill inte ens prova klänning för att jag inte vill se "den vita valen" i spegeln. Magen är i uppror för den får jobba för lite (eller för mycket pga dåliga matvanor o dålig mat), den är ibland så uppblåst att jag ser gravid ut.

Magen har alltid varit mitt komplex och det blir ju inte bättre av mitt slappa leverne!!!
Vill börja leva bättre, så jag orkar vara den förälder som min son förtjänar, så jag kan busa med honom utan att flåsa efter nån minut, ork att att klara av vardagen, må bra och bli en sund människa så jag kan leva länge och uppleva barnbarn...
Mina största ursäkter är:
*Jobbet (men får ju inte fotografera där så ja har snott en bild från nätet)

*Vårt nyköpta hus:

*Trasiga bilar:

*En busig 4-åring: