Hej! Gör en ny tråd utan en massa nonsenstext i mitt inlägg. Använd denna tråd.
Jag har en hemsida där jag sysslar med
bilrådgivning. Jag har sett på nätet att det är många här som behöver tips och hjälp med bilval, så jag lägger ut en tråd här där jag kan erbjuda hjälp med att välja bil.
Ni kan också hitta min hemsida genom att söka på "bilrådgivning". Där finns bra tips för blivande och varande bilägare.För att få bilvalshjälp här, uppge följande:• Prisklass
• Ny eller beg. bil
• Hur viktig är säkerheten?
• Biltyp (kombi, sedan, SUV o.s.v.)
• Drivmedel
• Hur viktigt är rostskyddet?
• Dina transportbehov
• Årlig körsträcka
• Annat som är viktigt för dig
Då tipsen ges i detta forum och är gratis, så ger jag inga garantier. Jag lämnar några förslag på bilmodeller som kan passa era önskemål bra/mycket bra, men inköp och beslut är helt ert eget ansvar.
Vänliga hälsningar

Erik
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-10 15:13
Jag svarar i mån av tid. Frågorna väller in i rask takt, och jag gör ju detta på min fritid. Så svar kan ta ett tag ibland.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-12 10:58
Jag besvarar frågor som kommer via min hemsida först. Ni ser hur ni hittar hemsidan i mitt inlägg ovan.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 20:23
Eftersom uppdragen kommer i en strid ström och jag inte har tid med andra projekt här hemma så begränsar jag nu min tillgänglighet.
Från och med den 11/5 tar jag inte fler uppdrag i detta forum. Jag hänvisar istället till min hemsida
www.bilradgivning.se där jag har antingen "öppet" eller "stängt" för uppdrag. Då kan jag styra min tid bättre.
DOCK - SNABB HJÄLP FINNS HÄR! Det är väldigt många med liknande behov här och därför kan de flesta hitta rekommendationer som passar er om ni letar lite bland alla uppdrag som finns i denna tråd. Det är väl kanske 60-70 rådgivningar jag gjort här och det mesta handlar om familjebilar som kombiar, MPV:er eller minibussar.
Se denna tråd som en kunskapsbank där ni kan hitta bra rekommendationer.
Välkomna till min hemsida om ni inte hittar det ni behöver här.
Mvh
Erik