Aww okej, men då har du kvar lite av amningen då iallafall.
Kör ni ersättning i pulverform som ni blandar ihop eller sådan som redan är färdig?
Jag är lite osäker med Evelynn faktiskt, hon blir ofta ledsen vid bröstet efter en liten stund, alltså hon äter först effektivt liksom och sen efter en liten stund, kanske 5-10 min så släpper hon bröstet, tar det, släpper det, tar det, släpper det osv och så blir hon ledsen sen, och det är som att hon verkligen VILL ha bröstet och tar det men så släpper hon efter några sekunder och så samma visa om igen :S Så till slut tänker jag att jaha hon är väl mätt då eller något, vill inte ligga där liksom, och tar bort henne och då är hon som vanligt sen alltså verkar nöjd så hum.. Kanske skulle testa att lägga till ersättning efter jag ammat?
Ja visst är det mysigt att amma! Jag älskar det
Vi har inte vart på BVC sen veckan innan förra veckan :) Du kanske missuppfattade mig när jag sa att jag funderade på att gå dit in till amningsrummet och väga henne på den vågen de har där i amningsrummet? :) Det var kanske det du menade föressten :) Jag var aldrig där utan gick hem direkt men ska se om jag får tillfälle att gå dit å lägga henne på vågen ngn dag denna vecka innan jag åker till Växjö, var på stan med henne idag men då sov hon så känns ju dumt att väcka henne genom å klä av henne å lägga henne på vågen när hon verkligen behöver sin dags-sömn :)
Okej! Mig spelar ingen roll vilken av dagarna imorgon eller tisdag, välj du? :) Dock tar jag det som förra gången gärna efter lunch där nångång :) Kanske runt kl 13 nån av dagarna :) ?