Franklin- Jag har letat efter naturliga förklaringar,tro mig, men det finns inga!! det GÅR INTE att lyfta ett fyrkantigt bord utan att ha händerna under bordet och vi har våra händer endast lätt på bordsytan, mitt på bordet. Förklara hur det kommer sig att allt man frågar anden stämmer när denne svarar? När jag har gjort detta med bordet men tex min mamma och syster, så pratat vi med min avlidne pappa. O då vet jag ju att det är inte jag som flyttar, o givetvis så trodde jag början att det var nån av de andra som flyttar. Men det räcker att jag tänker en fråga och pappa svarar ALLTID rätt på min fråga. Min mor o syster hör ju inte vad jag frågar, så dom kaan u inte svara rätt.
Samma sak med bokstavsbordet. Min syster sitter o pratar med min pappa vid bokstavsbordet. Jag står brevid- tänker en fråga och han bokstaverar sitt svar. Har aldrig hänt att det är fel. Jag kan fråga vad vi hade till middag igår, min adress, min hunds namn, vad som helst. Visst, syrran kan chansa, men hon kan fan inte ha rätt ALLTID.