Hej igen, Sinne jag lovar att det blir bättre, det vände hos oss när Bianca var på pricken 8v, då somnade hon på kvällen o vaknade för att äta några ggr på natten men somnade om. Men innan det hade det varit helt galet, hon kunde vara vaken till nio tio på morgonen. Det var terror o jag trodde på riktigt att jag skulle bli knäpp. Men nu e det mer normalt, visst vissa nätter är inte roliga, ibland händer det att hon inte somnar fören tre på morgonen men det är iaf bättre! Jag började ge ersättning under dagen så hon är mättare på kvällen, så jag gick alltså över till att del amma, fungerar jätte bra för oss iaf!
Jag lovar att det blir bättre men som andra skrivit det är inte lätt med rutiner på så små bebisar, på bvc säger dom att vid fem månader kan man skapa riktiga rutiner, innan dess kan man försöka befästa rutinerna men inte till varje pris..
Lycka till från oss o tack alla för alla goda råd..
Ps.Ett annat tipps jag har är fisher price batteridrivna gunga den är sövande o lugnande för bebisen så den har hjälpt mig massvis! Finns att köpa beggade på blocket!