Hej, glömde bort att kolla efter svar här inne...
Mitt ärende med dessa blufföretag är inte avslutat än verkar det som. Jag fick ett mail om att de försökt dragit pengar från mitt kort som inte hade lyckats (detta pga att jag spärrade mitt kort!). Har skrivit flera mail till båda, skickat tillbaka "prova-på"-produkterna med rekommenderat mail (svindyrt!) men mest för att ha koll själv på leveransen osv... Skickade en scannad post-kopia i mail till dem för 1,5 vecka sedan och har fortfarande inte fått någon respons från dem! Kollade med hjälp av referensnummret på post-fraktsedeln på postens sida vart paketet var, om det kommit fram. Då såg jag att det först skickades till malmö, sedan danmark, sedan malmö igen!?! Och ingen uppdatering sedan den 5 mars! Verkar som att blufföretagen använt sig av bluffadress också... Bara jag inte får något inbetalningskrav från dem, eller att de skickar produkten till mig...
Är så trött på denna skiten och ska genast gå in och göra en anmälan mot dessa företag på konsumentverket. För några pengar lär de inte få från mig!
PS: Fattar inte vad jag tänkte på när jag beställde dessa tabletter + detox... Visst, vill gå ner några kilo efter graviditet och sedan lathet men nu har jag börjat med raska långpromenader istället!